Ahoj, jde o pěknou aplikaci, ke které tu není moc informací. Mám jí chvilku a pokud máte nějaké poznatky, zaujímavosti... Budu rád, když se semnou podělíte o zkušenosti.
Používám k spojení D-Can kabel od uživatele ice-blade, protože s čínskou bluetooth mi to nešlapalo
Aktuálně používám verzi 20.00
Jedna otázka hned na začátek, jaký je rozdíl mezi hmotností popela a sazí?
Protože cca 50g a 7g jsou dost rozdílné informace které mi to ukazuje
Zkoušeli jste někdo odblokovat obraz DVD za jízdy?
pouzivam uz pres rok, zatím jen ke cteni/mazaní chyb a servisnich dat apod Funguje s kabelem /ebay - Cina/ dobře. Parkrat jsem prohlidnul live data. DVD nemám, takže ti neporadim.
kubicek106 píše:Jedna otázka hned na začátek, jaký je rozdíl mezi hmotností popela a sazí?
Protože cca 50g a 7g jsou dost rozdílné informace které mi to ukazuje
Su to dve rozlicne veci, ktore sa v DPF hromadia, popol su nespalitelne castice, ktore sa inak ako mechanickym cistenim z dpf nedostanu, takze sa tam hromadia a kvoli hromadiacemu sa popolu sa dpf v priebehu zivotnosti coraz rychlejsie zaplna a castejsie potrebuje regenerovat.
Sadze su tie castice, ktorych sa pocas regeneracie DPF auto zbavuje/vypaluje. Preto pocas regeneracie ti hmotnost sadzi zacne klesat a ked sa dostane na nulu je regeneracia uspesne ukoncena.
Inac, hodnota 50g popola je uz celkom dost, kolko mas najazdene km?
Díky za vysvětlení - takže saze by teoreticky při regeneraci mohli vyhořet a vyletět ven. Tem sazím, kterým se to vyhoření nepovede nebo jsou pro sítko moc velké, z těch se stane popel, který snižuje kapacitu filtru. Ale ještě se pokus vysvětlit, jak ten systém pozná, co jsou saze a co je popel a ještě tomu v gramech?
kubicek106 píše:Jedna otázka hned na začátek, jaký je rozdíl mezi hmotností popela a sazí?
Protože cca 50g a 7g jsou dost rozdílné informace které mi to ukazuje
Su to dve rozlicne veci, ktore sa v DPF hromadia, popol su nespalitelne castice, ktore sa inak ako mechanickym cistenim z dpf nedostanu, takze sa tam hromadia a kvoli hromadiacemu sa popolu sa dpf v priebehu zivotnosti coraz rychlejsie zaplna a castejsie potrebuje regenerovat.
Sadze su tie castice, ktorych sa pocas regeneracie DPF auto zbavuje/vypaluje. Preto pocas regeneracie ti hmotnost sadzi zacne klesat a ked sa dostane na nulu je regeneracia uspesne ukoncena.
Inac, hodnota 50g popola je uz celkom dost, kolko mas najazdene km?
Samozrejme moze sa to lisit od verzie (aku pouzivas?) a od pripojeneho motora, takze v tvojom pripade netusim ako sa to vola. Co tam mas podobne na vyber?
Ja to mam takto