Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Poraďte prosím E46 318i nebo 320i?
- 
				MattyX  
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Na jednu stranu bych šel asi do m43b19, která nejede úplně stejně jako m52b20tu , jen žere méně a zase zvuk r6 přídává pocitový koně 
M43 trpí na axiální uložení kliky, ale jinak to je spolehlivý motor v podstatě z e36 Pokud potřebuješ přepravní stroj z místa A do B a nepotřebuješ R6, a je ti to jedno jako mému otcovi, tak bych šáhl po 318
 Pokud potřebuješ přepravní stroj z místa A do B a nepotřebuješ R6, a je ti to jedno jako mému otcovi, tak bych šáhl po 318 
			
			
									
						
							
M43 trpí na axiální uložení kliky, ale jinak to je spolehlivý motor v podstatě z e36
 Pokud potřebuješ přepravní stroj z místa A do B a nepotřebuješ R6, a je ti to jedno jako mému otcovi, tak bych šáhl po 318
 Pokud potřebuješ přepravní stroj z místa A do B a nepotřebuješ R6, a je ti to jedno jako mému otcovi, tak bych šáhl po 318 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- 
				honzabiker1
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
Hlavne je potreba rozlisovat starsi 318i s motorem M43B19 87kW a novejsi 318i s motorem N42B20 105kW.
M43 je odolny a jednoduchy motor, ktery sice moc nejede, ale je nizkonakladovy.
N42 je slozity motor (vanos, valvetronic), odchazeji na nem rozvody, celkove je dost poruchovy..
U 320i jsou take 2 verze motoru, starsi M52TUB20 110kW a novejsi M54B22 125kW. Se slabsi M52 jsem nejel, ale silnejsi M54 jede celkem pekne i v tezsi e39 s rozumnou spotrebou..
			
			
									
						
										
						M43 je odolny a jednoduchy motor, ktery sice moc nejede, ale je nizkonakladovy.
N42 je slozity motor (vanos, valvetronic), odchazeji na nem rozvody, celkove je dost poruchovy..
U 320i jsou take 2 verze motoru, starsi M52TUB20 110kW a novejsi M54B22 125kW. Se slabsi M52 jsem nejel, ale silnejsi M54 jede celkem pekne i v tezsi e39 s rozumnou spotrebou..
Tak to je na pohoduErnesto píše:Pracovně jezdím s Š. Octavia II, 1.8 TSI, 2008, ta má výkon trochu vyšší, ale s mým stejným stylem jízdy se se spotřebou pohybuji 9,5-9,8 litru. Jinak běžně se vyskytující značky aut předjíždím s E46 318i kdykoliv kdekoliv. Jen před BMW 6v a víc mám respekt.

 já to nechci na závodění nebo frajerinky
 já to nechci na závodění nebo frajerinky  co investice? Například po koupi, spotřební materiál,  poruchovost.
 co investice? Například po koupi, spotřební materiál,  poruchovost.Čau. Auto mám 2 roky, jezdím s ním každý den. Auto jsem koupil v Německu od soukromé osoby - po ženské s relativně málo najetými kilometry. Po koupi jsem nechal udělat spojku, vyměnil plast. kryty předních světlometů a jinak nic, jen pravidelné výměny náplní+filtrů. Teď mám 183 tis. a začíná se mi ozývat výfuk. Holt záleží na konkrétním autě, jak se k němu předchozí majitel choval. Přeji ti šťastnou ruku při výběru.
			
			
									
						
										
						mě se bude týkat asi ta výši hranice, jezdil sem z menším obsahem a navíc auto tak i pojišťovna nebylo hlášene na mě. ( hlášeno vždy na matku která má maximum bonusů). Takže sem si bohužel nemohl udělat nějaké ty slevy za nebourani.paca píše:tak to je dost individuální, můžeš platit od 3tis až po 6tis


