Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e90 330i - velky servis po koupi
Po x letech jsem se vratil k "normalnimu" BMW a rozsiril sbirku veteranu. Koupil jsem 330i e90, ale protoze ma radu much, musim mu udelat velky servis.
Shanim nasledujici dily, privitam doporuceni kde koupit.
1. komplet brzdy - doporucte prosim kvalitni kombinaci kotouc/deska. Nejde mi o cenu ani vydrz, ale o to mit dobre brzdy. OEM BMW me nikdy moc neoslovovaly.
2. adaptivni xenon pravy
3. prave vnejsi zrcatko - sklopne, zatmavitelne
Shanim nasledujici dily, privitam doporuceni kde koupit.
1. komplet brzdy - doporucte prosim kvalitni kombinaci kotouc/deska. Nejde mi o cenu ani vydrz, ale o to mit dobre brzdy. OEM BMW me nikdy moc neoslovovaly.
2. adaptivni xenon pravy
3. prave vnejsi zrcatko - sklopne, zatmavitelne
MMira obavam se, ze budes muset specifikovat na jaký styl jizdy a zpusob pouzivani vozu ty brzdy chces...A jestli do originálních třmenů apod...
"DOBRE" brzdy na závodní okruh či k sportovnímu užití totiž rozhodně neposlouží DOBŘE v normálním poklidném provozu. A že neřešíš výdrž to mě zaujalo, je ti vážně jedno ,jestli budeš měnit kotouče jako gumičky do stěračů?
"DOBRE" brzdy na závodní okruh či k sportovnímu užití totiž rozhodně neposlouží DOBŘE v normálním poklidném provozu. A že neřešíš výdrž to mě zaujalo, je ti vážně jedno ,jestli budeš měnit kotouče jako gumičky do stěračů?
moc toho nenajezdim a jeste k tomu stridam vice aut, s timto tak 5-10t rocne, tak je mi v podstate jedno, jak dlouho brzdy vydrzi.
tohle auto bude jen na bezne silnice, ovsem jezdeno aktivni stylem. jen pro ilustraci - OEM brzdy jsem sveho casu na byvale e91 odpalil za jeden sjezd z Glockneru, proto bych radeji neco s vyssi vydrzi.
mmch, na okruhy a "vozeni se" mam jinou BMW kasicku
tohle auto bude jen na bezne silnice, ovsem jezdeno aktivni stylem. jen pro ilustraci - OEM brzdy jsem sveho casu na byvale e91 odpalil za jeden sjezd z Glockneru, proto bych radeji neco s vyssi vydrzi.
mmch, na okruhy a "vozeni se" mam jinou BMW kasicku
nevím ti nevím, 330i je o pár kilo těžší než 130i, ale že by OEM verze šla úplně lehko utahat...
Když ti komplet OEM varianta nevoní, zkusil bych orig kotouč s DS 2500 (ekvivalent např Hawk..)
Když pořád bude brzda slabota, budeš muset hlouběji do kapsy - Brembo třmeny z bmw 335i + kvalitní aftermarket kotouč a desky. Nebo pak už závodní brake kit od Stoptechu
Ale vlastně by mě docela zajímal názor někoho, kdo mámožnost srovnání BMW Performance kitu na 330i a brzd z 335i
Když ti komplet OEM varianta nevoní, zkusil bych orig kotouč s DS 2500 (ekvivalent např Hawk..)
Když pořád bude brzda slabota, budeš muset hlouběji do kapsy - Brembo třmeny z bmw 335i + kvalitní aftermarket kotouč a desky. Nebo pak už závodní brake kit od Stoptechu

Ale vlastně by mě docela zajímal názor někoho, kdo mámožnost srovnání BMW Performance kitu na 330i a brzd z 335i
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Záleží jaké máš požadavky na ty brzdy ...
Dá se jít cestou lepšího materiálu , potom eventuálně větší ze silnějšího modelu a potom je vícepístková varianta
pokaždé ale budou potřeba lepší desky... obyčejné obložení není na nějaké nakládačky stavěno 
Spíše je to i o tom, co od toho čekáš ... splnit se dá cokoliv, jen ta investice je občas v polovině hodnoty auta
Dá se jít cestou lepšího materiálu , potom eventuálně větší ze silnějšího modelu a potom je vícepístková varianta


Spíše je to i o tom, co od toho čekáš ... splnit se dá cokoliv, jen ta investice je občas v polovině hodnoty auta

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3904
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Zdarec, už sem Ti odpovídal jinde, ale tady tu svou třípismennou odpověď (OEM) krapet rozvedu...
Mně se na moje (taky aktivní, šak víš - ref společná cesta z HK do OLM) osvědčily přední OEM brzdy z 335i (hladké kotouče 348/30), které brzdí výrazně líp (díky velikosti) než původní 330/24. A fčl sa to prakticky nedá utavit, mno možná na GG bych to utavil, to jo....
(znamená to ale i nové třmeny, poměrně těžké, litinové, čili přední náprava dost zleniví...)
Anebo alternativně bych i zvážil slotted M-performance (buď 340 nebo 375mm) s Alu třmenama (ty menší sem dal na m4Zlika) a je to rozdíl třídy proti původním OEM. Ale taky i cenově....
Mně se na moje (taky aktivní, šak víš - ref společná cesta z HK do OLM) osvědčily přední OEM brzdy z 335i (hladké kotouče 348/30), které brzdí výrazně líp (díky velikosti) než původní 330/24. A fčl sa to prakticky nedá utavit, mno možná na GG bych to utavil, to jo....
(znamená to ale i nové třmeny, poměrně těžké, litinové, čili přední náprava dost zleniví...)
Anebo alternativně bych i zvážil slotted M-performance (buď 340 nebo 375mm) s Alu třmenama (ty menší sem dal na m4Zlika) a je to rozdíl třídy proti původním OEM. Ale taky i cenově....
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3904
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
aha, jestli chceš jenom jiné kotouče a desky, tak to Ti neporadím, teda valstně jo - ať už vybereš cokoli, je velmi, velmi vysoká pravděpodobnost, že budeš zklamán... moje zkušenost.... už bych prostě na auto (speciálně na předek) nic jiného než OEM materiál nedal.
ref xenon- myslím si, že stejně skončíš v autorizáku, dyž sem měl brambora ani ne rok, někdo mi do něj na bezince nacouvala ujel a musel sem měnit pravý natáčecí xenon, protože urvané závěsy (plast) = myslím, že to byla třicítka
prcátko se obávám, že bude na tom podobně...
ref xenon- myslím si, že stejně skončíš v autorizáku, dyž sem měl brambora ani ne rok, někdo mi do něj na bezince nacouvala ujel a musel sem měnit pravý natáčecí xenon, protože urvané závěsy (plast) = myslím, že to byla třicítka
prcátko se obávám, že bude na tom podobně...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2944
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2105
M-Performance ci M-Sport (ten samý produkt, jen jiné názvy pro různé typy Fkových řad) .. jsou 340mm nebo 370 mm (375 je chybné) .. každopádně tato cesta je asi nejlepší varianta.. k tomu origo M-Perf/Sport brzdiče 4 pístek (plug and play na E9x verze) a Perf desky (vse je origo BMW) a hotovo
..
desky (sada) vyjde na 3500 czk
kotouce (sada) vyjde na cca 12000 czk
brzdice (sada) vyjde cca na 30000 czk (ty se daj ale bez problemu koupit sada za 10k) i tady na klubu to bylo inzerovano
Popisuju teda variantu pro 340mm (cena v BMW po sleve) ... 370mm stoji vic (komplet vse cca 50k po sleve) a musí pak byt kola 19 a víc.. 18ky uz to nepoberou..
340mm varianta se vejde i do 18tech..
..
desky (sada) vyjde na 3500 czk
kotouce (sada) vyjde na cca 12000 czk
brzdice (sada) vyjde cca na 30000 czk (ty se daj ale bez problemu koupit sada za 10k) i tady na klubu to bylo inzerovano
Popisuju teda variantu pro 340mm (cena v BMW po sleve) ... 370mm stoji vic (komplet vse cca 50k po sleve) a musí pak byt kola 19 a víc.. 18ky uz to nepoberou..
340mm varianta se vejde i do 18tech..
pavproch píše:Zdarec, už sem Ti odpovídal jinde, ale tady tu svou třípismennou odpověď (OEM) krapet rozvedu...
Mně se na moje (taky aktivní, šak víš - ref společná cesta z HK do OLM) osvědčily přední OEM brzdy z 335i (hladké kotouče 348/30), které brzdí výrazně líp (díky velikosti) než původní 330/24. A fčl sa to prakticky nedá utavit, mno možná na GG bych to utavil, to jo....
(znamená to ale i nové třmeny, poměrně těžké, litinové, čili přední náprava dost zleniví...)
Anebo alternativně bych i zvážil slotted M-performance (buď 340 nebo 375mm) s Alu třmenama (ty menší sem dal na m4Zlika) a je to rozdíl třídy proti původním OEM. Ale taky i cenově....
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Jak která řada. Moje zkušenosti na M3 E36:MMira píše:... hawky maji dost upiskanou povest, ne ...
PerformancePlus (ekvivalent DS3000) pískají vlažné, ohřáté na provozní teplotu nebo úplně studené jsou tiché.
Street (znatelně odolnější než než OEM nebo ATE) jsou naprosto tiché.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Na Hawk si dej poptávku u člena MattyX.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
v poradku
co se BBK tyce, ja uplne nejsem presvedcen, ze jsou potreba jinde, nez na okruzich a lidi to kupuji hlavne kvuli vzhledu.
ma zkusenost s e46 M3 ukazuje, ze staci nahradit seriove 325 mm disky vetsimi z CSL a na ne naroubovat lepsi desky (napr Endless MA45B) a pokud clovek nejezdi na okruzich, brzdy funguji dobre a jsou k neutahani.

co se BBK tyce, ja uplne nejsem presvedcen, ze jsou potreba jinde, nez na okruzich a lidi to kupuji hlavne kvuli vzhledu.
ma zkusenost s e46 M3 ukazuje, ze staci nahradit seriove 325 mm disky vetsimi z CSL a na ne naroubovat lepsi desky (napr Endless MA45B) a pokud clovek nejezdi na okruzich, brzdy funguji dobre a jsou k neutahani.