Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vibrace při rozjezdu e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#1 Příspěvek od Danys »

Zdravim občas se mi stává u toura 320i že při rozjezdu se zachvěje auto když pouštím spojku a dřív to dělalo jen občas teď to dělá častěji může někdo poradit coby to mohlo být?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#2 Příspěvek od Foldas »

Zkontroluj silentbloky motoru a převodovky
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#3 Příspěvek od Danys »

ty jsou v pořádku , to mě napadlo jako první měl jsem to na heveru a vše ok
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#4 Příspěvek od Foldas »

to se těžko takhle radí když to člověk necítí co přesně to děla může to klidně dělat setrvák
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#5 Příspěvek od Danys »

taky jsem si říkal auto jsem koupil od souseda je tam původní spojka měnil akorát svíčky olej a brzdy jinak nic , že by setrvák odešel po 141tis. .. :? Hardyho spojka by to taky mohla být ne?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MattyX Moderátor »

nejspíš dvouhmota ... kilometry na to má, záleží podle provozu, jakej auto jezdilo a jak se kdo rozjížděl.
To vidím v práci, jsou auta co jsou mrtvý na spojce v 30tis km a auta co mají 200 a nic nepoznáš :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#7 Příspěvek od Foldas »

no moc se mi nezdá e36 která má minimálně 17 let, aby měla najeto 141 tisíc.
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#8 Příspěvek od Danys »

má 141tis soused v ulici ji měl koupenou tady u nás první majitel, na couračky po městě měl felicii. třeba PeterE36 má na 323i 125tis auto jsem viděl osobně když jsem od něj bral alu a stav tomu odpovídá naprosto má k tomu servisku do 107 když ji dovezl měla 108. Nebo kamarád DAcjuk má kábro 85tis. ale u kábra je to častější ten menší nájezd. Proč by to nemohlo tolik mít když je víc aut v rodině a dříve se nejezdilo tak jako dnes. Tak zkusím ještě teda zajet do servisu ať to projede mechanik a řekne mi co by to mohlo být. kolik cca vyjde ten setrvák ?
stenlie
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 2449
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od stenlie »

Taky bych řekl dvouhmota Sachs je něco kolem 8 - 9 papírů :roll: Luk bude taky na 8 a víc . Záleží jak máš šikovnýho člověka na díly pokud máš.
Ještě to může dělat ložisko kardanu .
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#10 Příspěvek od Foldas »

ložisko na kardanu by vytvářelo vibrace a kravál pořád
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od koki »

já měl v háji dvouhmotu, při rozjezdu to klepalo celým autem, dvouhmota vyměněna a po problému. Dával se LUK. Ještě ti může klepat vzadu diferák uložení, nebo já mám ještě takové menší vibrace ale vím že je to něco uvnitř difu, není se ale co divit když mě v servise nenalili olej do špéry ikdyž jsem je nato upozornil že tam olej není a jeli svor vyzkoušet na sucho. další jejich třešnička byla výměna zadních ložisek, které namlátili kladivem, ty pěkně zpívaly. borec to chtěl mít evidentně rychle z krku, o matici, která chyběla na zadním horním ramení radši ani dál mluvit nebudu, co by se stalo, kdyby mi nato nepřišel klučina na geošce... takže taky bacha kam budeš dávat auto do servisu, někteří když vidí 20let staré auto, tak podle toho taky přistupují, což je sakra špatně!
Mesa
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: čtv 15.01.2009 01:00
Bydliště: Kolín/Praha
Klubové ID: 3417
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Mesa »

Abych nezakladal nove tema, vedeli jste o tomto?

-Some clutches shudder when 1st or 2nd gear is engaged while the car is hot, or has been driven in stop and go traffic for long periods. This is due to a non-asbestos lining on the clutch plate. BMW apparently has a new lining available; however some new owners continue to experience this shuddering.

source: http://www.bimmerownersclub.com/forums/ ... -problems/

Mam uplne stejny problem: Vibrace pri rozjezdu pri zahratem motoru, treba kdyz popojizdim v kolone. Jinak to nedela. Muze to byt znama vada spojky? motor M52B28, nebo opravdu dvouhmota.?
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od paveld »

Tohle se mi děje taky a jsem si skoro jistý, že to dělá spojkou... začalo to cca půl roku po výměně spojky. Předchozí spojka byla Sachs, ta nová je LUK...tak mám podezření, že ten LUK za moc nestojí. Občas i zasmrdí.

Jo a dvouhmotu nemám, mám tam setrvák z M20.
Odpovědět