Ahoj, nechal jsem své BMW E91 320D 130kW Xdrive 2009 automat nachipovat (ověřený chip cca +28koní), ale hned poté začlo auto jen v zátěži do kopce nebo z nízkých otáček plný plyn okolo 2200ot/min vibrovat někde z pod auta, jako bych vjel na bílé pásy na dálnici, takové to vrrrrr, ale po překročení pár otáček zase ok. Prostě když se zvedl chipem kroutící moment tak v oblasti toho největšího krouticího momentu okolo 2200ot/min to dělá, ale jen v zátěži. Nevím kde začít hledat nebo co by to mohlo být... Hardy spojka, uložení kardanu, diferaky, rozvodovka Xdrive...? Před chipem to vůbec nedělalo, něco nemá rádo ten krouťák!!! Nesetkal se s tím někdo? Po chipu na E61 530D sem problém nikdy neměl...
ahoj po chipu na 325tds a 330d to samý. Podle mě je to zvýšením kroutícího momentu. Taky jsem měl všechno zdravý. Ber to tak, že krouťák stoupne o cca 100NM a to je znát.
Ano, to je jasné že je to krouťákem, ale něco to musí způsobovat ty vibrace... Nevím zda by to dělalo i na fungl novém autě, kde je vše ok, myslím že ne. Bude nějaký díl již unaven, kde se bez chipu neprojevoval. Opravdu nevím
Na mé 335d s AT, kde je cca 760 Nm mezi 2000-3000 rpm tento problém při zrychlení nemám.
Nebude tam už něco notně opotřebeného, než že by to byla vlastnost?