Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Bmw 330D 2006

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Corleone2309
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pon 05.05.2014 00:00
Bydliště: Olomouc

#1 Příspěvek od Corleone2309 »

Ahoj po dlouhem rozmysleni co poridim po e91 320D jsem dospel k vozidlu 330D pro ktere si jedu v pondeli. A ted k dotazum.
1. Co vse spada pod oznaceni M paket? Neberu klasicke veci jako spojlery, sicny, stropnice a vse co je videt ale spis co na prvni pohled videt neni? Ma auto nejake upravy treba v motorove, prevodovkove casti? Jiny posilovac?
2. Jak je na tom mpaket podvozek jezdeny v cr po cca 200000 km? Je to na nej jiz za hranici nebo zvlada i vice?

3. Rozvody udajne jsou u mnou vybraneho kusu rozvody ve predu ty by mely byt odolne podobne jako u 320D do roku 2008 je to tak nebo u tohoto motoru je jedno kde jsou a preventivne se maji vymenit tak i tak?


Veci bolestive pro diesely jsou diagnostikovane za jizdy a tam by problem byt zatim nemel


Dekuji za informace nejlepe od clenu co maji s touto motorizaci a specifikaci zkusenosti
czNEWMANcz
Registrovaný
Příspěvky: 383
Registrován: čtv 12.04.2012 00:00

#2 Příspěvek od czNEWMANcz »

Ad M paket, zde jde právě převážně o design, sportovnější vzhled + jiný (nižší a tužší) podvozek, zkrácená řadička, sportovní M volant, sedačky...

Osobně mám full M paket a při současném poctivém nájezdu 240 tis. už je podvozek na našich silnicich na komplet renovaci, takže už pomalu rozbíjím prasátko...
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Klubové ID: 1355
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od surfis »

Rozvody určitě odolné nejsou. M57N2 je vyhlášené na padlé rozvody. Jestli má 200K, tak je jako první udělej. Připrav si cca 30 - 50K podle toho kdo je bude dělat.
Corleone2309
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pon 05.05.2014 00:00
Bydliště: Olomouc

#4 Příspěvek od Corleone2309 »

O těch rozvodech jsem si to myslel no holt co se dá dělat. I když tedy cenovou nabídku mám nižší než je napsáno. Jak je to s klapkama na sání? To je asi vždy lepší rovnou zaslepit je to tak? Kolik vydrží cca náprava když má naloženej 3 litr v dieselu? Je nějaká odolnější s ohledem na zátěž? Díky za další důležité informace.
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Klubové ID: 1355
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od surfis »

30K je tak nějak obvyklá cena, když to nedělá BMW. Jinak origo komplet díly včetně rozvodových kol, napínáků a vodících lišt vyjde na cca 20K. A určitě nekupuj repliky. Pěkně si to objednej v BMW. Řetěz k olejovému čerpadlu ani v replice nekoupíš a rozvodová kola taky ne. Pokud máš cenu výrazně nižší, tak si myslím nemáš vše započítané.

Přečti si téma M57N2 řetěz v 5er sekci.
Odpovědět