koupil jsem e30 s tím, že je v papírech 1,6 (M40B16) ale v autě je údajně M40B18. Vím, že jsou z venku stejné, i co se týče komponent, jen jsou odlišné vnitřnosti (zdvih, vrtání???). To ale není ten problém. Jen píši aby jste byli v obraze

Auto mi přijde, že jede relativně slušně, že na výkonu moc neztratilo. Přesedám z E39 528i, takže nějakej ten výkon mu chybí, ale to přežiju

PS: Druhá věc, že ten motor asi nebude úplně top, ale kvůli tomu jsem ho nekupoval. Když odšroubuju víčko na olej za běhu, tak to skoro chcípne, to je špatná komprese, že? Potřeboval bych aby přežil zimu, pak už mi to je jedno a půjde tam M42B18 nebo M44B19. Díky moc.
PPS: Jinak auto topí normálně. Jo a chybí mi plast kolem vrtule, tak nevím jestli to s tím také nemůže mít nějaké dočinění, že to blbě tahá vzduch přes chladič. A ještě mě napadá, že po zahřátí drží vyšší otáčky.