Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Klepání motoru e46 320i 2002 125kW M54B22
Ahojte,
ženě dnes z ničeho nic začalo auto takhle klepat:
https://goo.gl/photos/E8Aojh71QgH7YPVAA
Jedná se o e46 320i 2002 125kW M54B22
Včera si ho vyzvedla ze servisu, kde řešili nějaký únik oleje z motoru (ani nevím odkud to teklo, vedoucí servisu tam zrovna nebyl když jsme to přebírali) + vyměnili svíčky. Od převzetí auta ze servisu neujela ani 20km.
Žena něco říkala že se ji to zdálo línější, ale možná jen proto že teď jezdila s mou 545. Auto jsme odstavili, zítra nebo v pondělí ho nechám odtáhnout zpět do servisu. Mohli tam něco podělat, nebo je to spíše jen velká shoda náhod?
ženě dnes z ničeho nic začalo auto takhle klepat:
https://goo.gl/photos/E8Aojh71QgH7YPVAA
Jedná se o e46 320i 2002 125kW M54B22
Včera si ho vyzvedla ze servisu, kde řešili nějaký únik oleje z motoru (ani nevím odkud to teklo, vedoucí servisu tam zrovna nebyl když jsme to přebírali) + vyměnili svíčky. Od převzetí auta ze servisu neujela ani 20km.
Žena něco říkala že se ji to zdálo línější, ale možná jen proto že teď jezdila s mou 545. Auto jsme odstavili, zítra nebo v pondělí ho nechám odtáhnout zpět do servisu. Mohli tam něco podělat, nebo je to spíše jen velká shoda náhod?
Tak je to něco na 1. a částečně i na 2. válci + nějaká vůle na klice, servisákovi jsem přesně nerozuměl.
Každopádně je to buď na výměnu motoru, bloku, nebo převložkování válců, výměnu pístů a kliky. Nemáte někdo tenhle motor?
A jde to případně vyměnit za M54B25 nebo M54B30 "plug and play"?
Nechci to nějak bastlit, ale kdyby už byla možnost vyměnit to za silnější, tak proč ne?
Každopádně je to buď na výměnu motoru, bloku, nebo převložkování válců, výměnu pístů a kliky. Nemáte někdo tenhle motor?
A jde to případně vyměnit za M54B25 nebo M54B30 "plug and play"?
Nechci to nějak bastlit, ale kdyby už byla možnost vyměnit to za silnější, tak proč ne?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
To si pif kámo.. měl bych ho i s garancí >> http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=147706
Domluvit můžu taky swap. Opravovat ten motor nemá cenu. S tím zvukem jsem se taky "bohužel osobně" setkal a jsou to K.O. chycený šály na klice.
Domluvit můžu taky swap. Opravovat ten motor nemá cenu. S tím zvukem jsem se taky "bohužel osobně" setkal a jsou to K.O. chycený šály na klice.
To je ironie.
Za přetěsnění motoru a výměnu svíček jsem dal 10tis., po servise ujel necelých 20km.
Celý motor v polsku stojí 6-12tis
Není to cena jednoho vstřiku na diesel?
Když vidím ty ceny dílů na e46, tak to už snad nestojí ani za to měnit olej, svíčky, nebo nějaké blbé těsnění, ale když tak měnit rovnou celý motor
Za přetěsnění motoru a výměnu svíček jsem dal 10tis., po servise ujel necelých 20km.
Celý motor v polsku stojí 6-12tis

Když vidím ty ceny dílů na e46, tak to už snad nestojí ani za to měnit olej, svíčky, nebo nějaké blbé těsnění, ale když tak měnit rovnou celý motor

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Teď je z toho takovej diesel no.
Zase když o tom přemýšlím, to hrkotání se nestává ze dne na den, ale přichází postupně. Dal bych tomu ještě šanci. Jestli je to po servisu tak bych pátral dál co tam zrobili. Taky to "neviditelný" LPG či co k tomu mohlo taky přispět. Co Vanos, vstřikovače ..diag ? Co se tam lije jak často za olej? Jaký dlouhé trasy denně auto jezdí?
