Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW E92 325Xi zkusenosti, pomoc s koupí
Zdravím rád bych si pořídil auto pro radost a zaujalo mne kupatko od BMW E92 325 Xi.
Máte s tím autem, nebo motorem někdo nějaké zkušenosti?
Jsou nějaké neduhy na co je dobré dát si pozor?
Auto má starší motor N52 B25 A je tento motor ok, nebo je lepší jít do novějších kousků s N53 B30 A.
Jinak určitě chci pohon 4x4.
Předem všem děkuji za všechny názory a rady.
Máte s tím autem, nebo motorem někdo nějaké zkušenosti?
Jsou nějaké neduhy na co je dobré dát si pozor?
Auto má starší motor N52 B25 A je tento motor ok, nebo je lepší jít do novějších kousků s N53 B30 A.
Jinak určitě chci pohon 4x4.
Předem všem děkuji za všechny názory a rady.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Na účely, které popisuješ, je 325xi dobrá volba.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3905
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
já snad někde psal, že mám 3er pro radost? tohle vždycky píšu enem o m4Zlikovi.... něco jiného je, že si chci i každý služební a rodinný kilometr co nejvíce užívat (proto brambor N/A benzín R6, 6MT a ne nějaký konzern turbočtyřhrnek) ale protože sem zimní potfor, musím se v léte (zbytečně) tahat s xDrive.... naščestí sa možu v létě vyblbnout s rwd m4Zlikemxyron píše:Pavproch ... da se použit spojeni "ix" a "auto pro radost" ??
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3905
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
praktická: dyž ti nebude vadit, že nejsi schopen předjet/pojet 2.0TDI (oftáky, prassaty, mondea), tak to potom jo...... 330ix musím opravdu "drtit", abych byl dostatečně rychlejší (tj dokázal je předjet) než moderní dvoulitrové dýzly (nemyslím 0-100 na světlech, myslím v běžném provozu tj cca 60-200kmph)Br píše: auto se slušným zrychlením.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
V běžném provozu je to "o koulích" a ne o výkonu 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Můj názor ... auto pro radost od bmw tak určitě ne v tomto spojení...já osobně bych vypustil verzi X....na druhou stranu pro radost je 330i......X by měl kupovat jen člověk co bydlí na kopcích nebo na horách v normálních podmínkách v čr oceníš verzi X 3x za rok
je zbytečně těžší, víc chlampe atd atd. A hlavně kouzlo bmw je v klasické koncepci se zadním náhonem 


Mam N52B25 160kw, e92 non xi, manual. Za me spokojenost, pokud bych si ale mel vybirat znovu, tak jdu rovnou do 330i, vyssi spotreba o litr uz by me nezabila a kw navic se vzdycky hodi. Dalnice, mesto ok, i kdyz ve meste se zrovna ty e92 se sportovnima tlucimema moc nelibi kostky a ruzny nerovnosti. Na okresce je nejhorsi situace kdy jedes treba 95 kmh a chces predjet dve, tri auta. Podradit za dve je uz moc a za tri to moc netahne, nez dosahnes alespon 4,5 RPM. Co se zvukoveho projeku tyka, tak podobny v koncernu nenajdes, v nizkych otackach o nem nevis, ve vysokych je to koncert.
Co se týče výkonu - projeď se tím. Každému stačí něco jiného a v normálním provozu je to skutečně o tom, co si troufneš, než o výkonu (mám pro radost 107 kw roadster a s předjížděním čehokoliv nemám moc problém - a není to tím, že bych byl "talent" (to rozhodně nejsem), ale tím, že 90 procent řidičů jezdí pomaleji, než musí). Možná proto mi 325xi přijde akorát, protože jsem zvyklej se na předjíždění nachystat.
Jinak, mě přesvědčil zvuk - N52, poslední 2 tisíce otáček. To je koncert.
Jinak, mě přesvědčil zvuk - N52, poslední 2 tisíce otáček. To je koncert.