Zdravim,
da se do klasicky 316i dorvat "jednoduse" turbo z 316ti? Jsou to stejny motory jenom s tim turbem a nebo je to uplne neco jinyho?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
316i dodelani turba
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Moje chyba, cetl sem nedavno clanek prave o turbeni starych bavoraku a uz v tom mam taky gulas evidentne. Ano to na obrazku je 2002 turbo primo z tovarny.
Zkratka ti znamena "touring internationale" nebo v novejsich dobach oznaceni prave pro compact hatchback
Pricemz jak sem pred chvili vyzobal z netu 2002ti je vzacnejsi nez 2002 turbo. Asi jich je malo
Zkratka ti znamena "touring internationale" nebo v novejsich dobach oznaceni prave pro compact hatchback
Pricemz jak sem pred chvili vyzobal z netu 2002ti je vzacnejsi nez 2002 turbo. Asi jich je malo

Ahoj ,podle mě jde dat turbo na každý motor ... první turbo jsem narval do mojí škodovky 130 musel jsem dodělat mech. vstřikování a vydlabat hlavu ale jezdilo to jako oheň.
No a jak jsem starší tak už vím že turbo je sice fajn ale je to potřeba zvážit.
Protože jestli chceš z normálního motoru udělat dobrý turbo motor tak je potřeba dát lepší vstřiky každopádně generálka motoru. A také nechat upravit mapu vstřikování.A jiné věci aby to byl spolehlivý motor nebo se v tom budeš víc hrabat jak jezdit.
No a až to tam dáš tak zjistíš že pokud tam nebudeš mět turbo s proměnlivýma lopatkama tak že,když dáš malé turbo tak bude tlačit vic od spodu ale u vrchu to bude tupé. Tak tam dáš větší turbo ale zase tě bude srát že to dlouho najíždí než zatlačí... pak se můžech zabývat myšlenkou na twin turbo...
A nakonec se na to vykašleš a koupíš si lepší auto co nepotřebuje turbo třeba 330I 170kW v E46...
No a jak jsem starší tak už vím že turbo je sice fajn ale je to potřeba zvážit.
Protože jestli chceš z normálního motoru udělat dobrý turbo motor tak je potřeba dát lepší vstřiky každopádně generálka motoru. A také nechat upravit mapu vstřikování.A jiné věci aby to byl spolehlivý motor nebo se v tom budeš víc hrabat jak jezdit.
No a až to tam dáš tak zjistíš že pokud tam nebudeš mět turbo s proměnlivýma lopatkama tak že,když dáš malé turbo tak bude tlačit vic od spodu ale u vrchu to bude tupé. Tak tam dáš větší turbo ale zase tě bude srát že to dlouho najíždí než zatlačí... pak se můžech zabývat myšlenkou na twin turbo...
A nakonec se na to vykašleš a koupíš si lepší auto co nepotřebuje turbo třeba 330I 170kW v E46...