
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 320i rada , do 4000 netáhne
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 172
- Registrován: ned 19.10.2008 00:00
- Bydliště: sudoměřice u bechyně
Ahoj , vím že je to na hovno takhle popisovat po zprávách ale zkusím ... pořidil jsem na píčoviny e36 320i dle win rok 92 původně bez vanos 320i , nyní do toho někdo dal 320i m52 b20 , vanos s hliníkovým blokem už ten novější , sání m50, a jednotka MS40.1 , problém byl takový auto za studena lehoučce střílí do sání , to se vyřešilo projitím hadic , ale od volnoběhu do 4000ot. auto nemá tah je jako zabržděný , od 4000 táhne jak nic , zkusili jsme cívky, svíčky , udělal jsem repas vanosu ,vstřiky, tlaky motoru , koukal jestli to není přeskočený, čidla kliky a vačky , a furt stejný , pak jsem měl odpojenou jednotku motoru , po napojení auto jelo úplně normálně , druhý den již zase ne a pomohlo jí odpojit na chvilku a zase zapojit , pak už ani toto nepomáhalo , tak jsem koukal na sání že v něm třeba vůbec není separátor a začli se zase trhat hadice , tak se udělalo sání tak jak má být , po výměně lepší za studena střílí do sání trošku , jde ochotněji do otáček , ale prostě furt nemá tu reakci na plyn takovou jakou má mít , snímač pozice škrtící klapky jsem taky zkoušel , celkem už i nevím rady , na diag se nenapojím protože jede po COM ,ale na ní jsem to v průběhu měl a bez chyby , je to celkem výzva na to přijít
je to solidní mix všeho toho na tom motoru , tak třeba někdo poradí kdo zastavuje podobný prasárny třeba do e30 nebo tak , každej nápad dobrej

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Má to DISA klapku nebo nemá?
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... 7&posted=1
Jak vypadá membrána toho regulátoru, díl č.6 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_1718
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... 7&posted=1
Jak vypadá membrána toho regulátoru, díl č.6 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_1718
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 172
- Registrován: ned 19.10.2008 00:00
- Bydliště: sudoměřice u bechyně
DISU nemá ani M50 vanos , a jestli jí má M52 v 36 nevím , každopádně je v tom teď sání z M50, na kterým je spodek z M52 kvůli separátoru atd, na membránu na regulátoru paliva jsem ááási nekoukal ted si nepamatuju , hrabu se v tom už měsíc ale myslím že byla v pořádku překontroluju ,vím určo že jsem k němu vedl novou hadičku .
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4024
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Zkus si tam dát zpátky sání z B20... Jen tak podle popisu typuju, že jsi díky tomu, že máš širší sací kanály přišel o krouťák v nizkejch otáčkách, ve vysokejch potřebuješ to široký sání na koníky a to už tomu motoru zase vyhovuje. Kvůli tomuhle je na ISu DISA klapka, která přepíná mezí uzkým a dlouhým sáním v nízkých otáčkách a širokým a krátkým ve vysokých.
Teda předpokládám, že tam je sání z M50B25..
Teda předpokládám, že tam je sání z M50B25..
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4024
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Protože ne každý ví, přesná čísla jednotek a která na jaký motor patří. Jako jestli tam tahle nepatří, tak ji vyhoď a dej tam tu, co tam má být.
Mě v tom případě přijde logické, že jednotka která pracuje s určitýma hodnotama a předpokládá vanos a takovýhle věci dělá zmatky na jiném motoru, kde jí část dat chybí nebo je část dat jiná než by podle ní měla být.
A co se týče toho odpojení... já nevím jak to přesně má pracovat po odpojení, ale kdybych to nějak dělal já, tak se postarám o tom, aby to teda po odpojení jelo na nějaký přednastavený hodnoty, prostě to nebude brát info z váhy a ostatních čidel, a bude to tam lejt palivo podle nějaké tabulky a nazdar... proto to možná jede a když připojíš tu jednotku, tak ta má nastaveny z M52 nějaký určitý hodnoty při jiných hodnotách, ale ty neseděj tomu motoru M50.. chápeš ne?:D
Mě v tom případě přijde logické, že jednotka která pracuje s určitýma hodnotama a předpokládá vanos a takovýhle věci dělá zmatky na jiném motoru, kde jí část dat chybí nebo je část dat jiná než by podle ní měla být.
A co se týče toho odpojení... já nevím jak to přesně má pracovat po odpojení, ale kdybych to nějak dělal já, tak se postarám o tom, aby to teda po odpojení jelo na nějaký přednastavený hodnoty, prostě to nebude brát info z váhy a ostatních čidel, a bude to tam lejt palivo podle nějaké tabulky a nazdar... proto to možná jede a když připojíš tu jednotku, tak ta má nastaveny z M52 nějaký určitý hodnoty při jiných hodnotách, ale ty neseděj tomu motoru M50.. chápeš ne?:D