Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 320i rada , do 4000 netáhne

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
dkoubic
Registrovaný
Příspěvky: 172
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: sudoměřice u bechyně

#1 Příspěvek od dkoubic »

Ahoj , vím že je to na hovno takhle popisovat po zprávách ale zkusím ... pořidil jsem na píčoviny e36 320i dle win rok 92 původně bez vanos 320i , nyní do toho někdo dal 320i m52 b20 , vanos s hliníkovým blokem už ten novější , sání m50, a jednotka MS40.1 , problém byl takový auto za studena lehoučce střílí do sání , to se vyřešilo projitím hadic , ale od volnoběhu do 4000ot. auto nemá tah je jako zabržděný , od 4000 táhne jak nic , zkusili jsme cívky, svíčky , udělal jsem repas vanosu ,vstřiky, tlaky motoru , koukal jestli to není přeskočený, čidla kliky a vačky , a furt stejný , pak jsem měl odpojenou jednotku motoru , po napojení auto jelo úplně normálně , druhý den již zase ne a pomohlo jí odpojit na chvilku a zase zapojit , pak už ani toto nepomáhalo , tak jsem koukal na sání že v něm třeba vůbec není separátor a začli se zase trhat hadice , tak se udělalo sání tak jak má být , po výměně lepší za studena střílí do sání trošku , jde ochotněji do otáček , ale prostě furt nemá tu reakci na plyn takovou jakou má mít , snímač pozice škrtící klapky jsem taky zkoušel , celkem už i nevím rady , na diag se nenapojím protože jede po COM ,ale na ní jsem to v průběhu měl a bez chyby , je to celkem výzva na to přijít :D je to solidní mix všeho toho na tom motoru , tak třeba někdo poradí kdo zastavuje podobný prasárny třeba do e30 nebo tak , každej nápad dobrej
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Má to DISA klapku nebo nemá?
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... 7&posted=1

Jak vypadá membrána toho regulátoru, díl č.6 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_1718
dkoubic
Registrovaný
Příspěvky: 172
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: sudoměřice u bechyně

#3 Příspěvek od dkoubic »

DISU nemá ani M50 vanos , a jestli jí má M52 v 36 nevím , každopádně je v tom teď sání z M50, na kterým je spodek z M52 kvůli separátoru atd, na membránu na regulátoru paliva jsem ááási nekoukal ted si nepamatuju , hrabu se v tom už měsíc ale myslím že byla v pořádku překontroluju ,vím určo že jsem k němu vedl novou hadičku .
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4024
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#4 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Zkus si tam dát zpátky sání z B20... Jen tak podle popisu typuju, že jsi díky tomu, že máš širší sací kanály přišel o krouťák v nizkejch otáčkách, ve vysokejch potřebuješ to široký sání na koníky a to už tomu motoru zase vyhovuje. Kvůli tomuhle je na ISu DISA klapka, která přepíná mezí uzkým a dlouhým sáním v nízkých otáčkách a širokým a krátkým ve vysokých.

Teda předpokládám, že tam je sání z M50B25..
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#5 Příspěvek od Foldas »

Na m52 nepotřebuješ com port jede i pře usb kabel. Sání je z 2,5 nebo 2,0?
dkoubic
Registrovaný
Příspěvky: 172
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: sudoměřice u bechyně

#6 Příspěvek od dkoubic »

sání je z 2.0l , kdybych si tenhle experiment aspon dělal já a věděl co a jak je , ale tohle už dělal někdo přede mnou , v sání to nebude , proč by to po odpojení jednotky jelo ? jinak nikdo z vás se nepozastavil nad tím proč je na m52 jendotka ms40.1 ? právě proto se nepřipojím
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4024
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#7 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Protože ne každý ví, přesná čísla jednotek a která na jaký motor patří. Jako jestli tam tahle nepatří, tak ji vyhoď a dej tam tu, co tam má být.

Mě v tom případě přijde logické, že jednotka která pracuje s určitýma hodnotama a předpokládá vanos a takovýhle věci dělá zmatky na jiném motoru, kde jí část dat chybí nebo je část dat jiná než by podle ní měla být.

A co se týče toho odpojení... já nevím jak to přesně má pracovat po odpojení, ale kdybych to nějak dělal já, tak se postarám o tom, aby to teda po odpojení jelo na nějaký přednastavený hodnoty, prostě to nebude brát info z váhy a ostatních čidel, a bude to tam lejt palivo podle nějaké tabulky a nazdar... proto to možná jede a když připojíš tu jednotku, tak ta má nastaveny z M52 nějaký určitý hodnoty při jiných hodnotách, ale ty neseděj tomu motoru M50.. chápeš ne?:D
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#8 Příspěvek od Foldas »

typu jednotky jsem si nevšiml ms40.1 jsou poslední m50 s vanosem která např oproti m52 používá indukční snímač kliky
dkoubic
Registrovaný
Příspěvky: 172
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: sudoměřice u bechyně

#9 Příspěvek od dkoubic »

logicky nemá fungovat vůbec , proč ale po odpojení jelo auto uplně normáně ?
dkoubic
Registrovaný
Příspěvky: 172
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: sudoměřice u bechyně

#10 Příspěvek od dkoubic »

snímač kliky je kovový z m50 20i :D
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#11 Příspěvek od Foldas »

Jaká je řemenice kliky? M50 bezvanos má jinde vynechaný zub než vanos a m52 motor. Klasická m52 umí jet jen na čidlo váčky u m50 vanos jsem to nikdy nezkoušel
dkoubic
Registrovaný
Příspěvky: 172
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: sudoměřice u bechyně

#12 Příspěvek od dkoubic »

podle ETK je M50 a M52 stejný
dkoubic
Registrovaný
Příspěvky: 172
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: sudoměřice u bechyně

#13 Příspěvek od dkoubic »

každopádně tahle má zuby všude
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#14 Příspěvek od Foldas »

Jeden zub chybí bezvanos má jinou řemenici
Odpovědět