Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vyfuk E36 328i na 323i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00
Klubové ID: 3003

#1 Příspěvek od Figa »

Ahoj, po dlouhem rozjimani jsem se rozhodl, ze dam na auto neco co tam nepatri. Dle zkusenosti to pry i prida i lety ztracene koniky :D Chtel jsem se jen zeptat jestli s tim mate nekdo zkusenosti a hlavne jestli se da pripojit i podtlakova klapka, tak aby spravne otvirala/zavirala. Hodlem menit stred a konec. Svody jsou dle meho stejne. Diky.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Klapka se zapojit dá, pokud si dotáhneš od motoru dozadu hadičku s pod tlakem, napíchneš do jednotky ovládací kabel k solenoidu v kufru, dotáhneš kabel k solenoidu, ...
Osobně bych nechal klapku trvale otevřenou a neřešil ji. Je to eko-kurvítko.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00
Klubové ID: 3003

#3 Příspěvek od Figa »

Diky, to bude asi nej. Jak se to resi? Jinak predpokladam, ze montaz je plug&play...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Neřeší, default stav bez signálu je otevřeno pružinou.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00
Klubové ID: 3003

#5 Příspěvek od Figa »

Diky. Nekde jsem cetl, ze ta klapaka tam je kvuli kroutaku v nizkych otackach, ale nejak nevidim zpusob jak by toho docilila. Jeste jedna vec me trapi. 328i ma dve lamdby a 323i jednu. Tohle se da resit jak?
J0HN3C
Registrovaný
Příspěvky: 203
Registrován: pon 09.08.2010 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3428
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od J0HN3C »

Figa píše:Diky. Nekde jsem cetl, ze ta klapaka tam je kvuli kroutaku v nizkych otackach, ale nejak nevidim zpusob jak by toho docilila. Jeste jedna vec me trapi. 328i ma dve lamdby a 323i jednu. Tohle se da resit jak?
Taky jsem to slyšel. Údajně tím, jak se klapkou zavře jedna potrubní roura, tak se zvedne protitlak výfukové soustavy -> vzroste točivý moment v nižších otáčkách. Ve vyšších se pak klapka otevře, jak už je spalin moc.

Upřesní nám to někdo, jestli je to pravda nebo jaký je pravý smysl tohoto eko-kurvítka? Díky
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od paveld »

S těma lambdama to je blbost, M52 má vždycky 2 lambdy. 1 byla u M50.
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00
Klubové ID: 3003

#8 Příspěvek od Figa »

Jo mas pravdu pisu neco jineho nez myslim. Dil c. 16
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... bda_probe/

Cidlo teploty? 323i ma jedno a tady jsou dve.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Díl č. 16 je post-cat lambda a tu euro verze E36 nemá, proto není číslo dílu dole v seznamu.
Díl č. 15 je dvakrát, v každe půlce svodů jeden.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět