Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

N53B30O0 330i Euro 4

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3625

#1 Příspěvek od tommee »

Zdar chlapi,

Nevite nekdo zda jsou u teto motorizace (nastaveni, prevody, katy, atd) ve trojce e9X nejake zmeny v pripade specifikace Euro 5 vs Euro 4?
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#2 Příspěvek od vita11 Moderátor »

svody a střední díl výfuku jsou jiné
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3625

#3 Příspěvek od tommee »

Díky, takže žádný drama. Nemáš zkušenost, zda se to nějak projevuje na celkovém projevu motoru? Papírově jsou parametry stejné až na tu Euro normu.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#4 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Osobní srování nemám, ale z diskuzí tady na fóru tak nějak vyplinulo, že EURO5 je tupější v reakcích na plyn a jeden zdejší člen s EURO5 má problémy s padáním otáček při odřazování nahoru za určitých podmínek. Jestli je to vlastnost EURO5 nebo je problém někde jinde, se asi dodneška na jisto neví
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3625

#5 Příspěvek od tommee »

Jak vidno regulace EU nepřinášejí vůbec nic dobrého. Osobně vůbec netuším, co bych si vybral ze současný produkce BMW a asi nejsem sám.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3907
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#6 Příspěvek od pavproch »

Plha sa hlásí.... ten člen sem já... a sic už sme vyměnil půlku motoru, tak dodneška nevím.... ale v garáži už zase mám nachystanou plnou igelitku bebechů - tentokráte sání (2x DISA, čidla, těsnění, hadice)... až vyměním, uvidím, esli to furt bude nepadat.... :twisted:
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3907
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#7 Příspěvek od pavproch »

Jo a jinak k temu srovnání EUR5 a EUR4.... ač mám oba motory (3er N53 EUR5 a m4Zlik N52 EUR4), tak srovnání moc nemám, bo m4Zlika trvale proháním v režimu "sport" nebo "sport+", což jakékoli srovnání dost hodně moc zkresluje.... fakt sem s m4Zlikem za dva roky (najeto 15tis km) ujel v režimu "normal" asi 50metrů..... no ať nekecám, 100metrů...
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#8 Příspěvek od vita11 Moderátor »

já věděl, že se ohlásíš :D
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3625

#9 Příspěvek od tommee »

@plha, tedy pavproch:))

Kdybych na motoru vymenil tolik veci co ty, muj dvorni mekaanik by asi prohodil svoje: "kup si radsi novy auto" :D Berme samozrejme s nadsazkou. Ted po kratky zkusenosti s n53 musim rict ze to jede neuveritelne na litry co to spapa, ale porad je mi smutno po n52 v 3er :roll: - to je proste charakter
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#10 Příspěvek od BudVlad »

Mám software od DS Motorsport a žádný problém nemám, takže podle mě je problém v softwaru. I bez secondary katů jsem prošel emisema.
Obrázek
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3625

#11 Příspěvek od tommee »

BudVlad píše:Mám software od DS Motorsport a žádný problém nemám, takže podle mě je problém v softwaru. I bez secondary katů jsem prošel emisema.
Drzej dotaz, na kolik vysla ta uprava DS Motorsport? Chci vymenit sani a vyfukovy svody, odstranit sekundární katy a jinej tlumic. Projevilo se to nejak na vykonu, odezve plynu apod?
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#12 Příspěvek od BudVlad »

Stálo to 1 200 Euro. Úpravu softwaru dělají na brzdě a trvá to celý den. Výkon se navýšil o 49.4 hp, krouticí moment o 36.5 Nm. Po úpravě se auto chovalo úplně jinak.
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3907
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#13 Příspěvek od pavproch »

Potvrzuju, BudVladova N53 325 předělaná na 330 + DS jede o poznání líp než moje stock N53 330 (nemyslím výkonem, ale chováním a reakcema motoru!) .... měl sem tu čest to auto chvliku řídit....

ref emise OK i s s aFe svodama: to je hooodně dobrá zpráva...
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#14 Příspěvek od BudVlad »

pavproch píše: ref emise OK i s s aFe svodama: to je hooodně dobrá zpráva...
S aFe svodama jsem na emisích ještě nebyl. Svody mají free flow katy, takže to chybu (CEL) nehlásí. Na emise půjdu za půl roku, tak doufám že to projde.
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3907
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#15 Příspěvek od pavproch »

aha, tak to sem blbě porozuměl.... :oops:
Odpovědět