N53B30O0 330i Euro 4
-
tommee
- Registrovaný
- Příspěvky: 660
- Registrován: pát 27.06.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3625
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2260
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
-
tommee
- Registrovaný
- Příspěvky: 660
- Registrován: pát 27.06.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3625
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2260
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Osobní srování nemám, ale z diskuzí tady na fóru tak nějak vyplinulo, že EURO5 je tupější v reakcích na plyn a jeden zdejší člen s EURO5 má problémy s padáním otáček při odřazování nahoru za určitých podmínek. Jestli je to vlastnost EURO5 nebo je problém někde jinde, se asi dodneška na jisto neví
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau

Top down
Calming machine

-
tommee
- Registrovaný
- Příspěvky: 660
- Registrován: pát 27.06.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3625
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4082
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4082
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Jo a jinak k temu srovnání EUR5 a EUR4.... ač mám oba motory (3er N53 EUR5 a m4Zlik N52 EUR4), tak srovnání moc nemám, bo m4Zlika trvale proháním v režimu "sport" nebo "sport+", což jakékoli srovnání dost hodně moc zkresluje.... fakt sem s m4Zlikem za dva roky (najeto 15tis km) ujel v režimu "normal" asi 50metrů..... no ať nekecám, 100metrů...
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2260
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
-
tommee
- Registrovaný
- Příspěvky: 660
- Registrován: pát 27.06.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3625
@plha, tedy pavproch:))
Kdybych na motoru vymenil tolik veci co ty, muj dvorni mekaanik by asi prohodil svoje: "kup si radsi novy auto"
Berme samozrejme s nadsazkou. Ted po kratky zkusenosti s n53 musim rict ze to jede neuveritelne na litry co to spapa, ale porad je mi smutno po n52 v 3er
- to je proste charakter
Kdybych na motoru vymenil tolik veci co ty, muj dvorni mekaanik by asi prohodil svoje: "kup si radsi novy auto"
-
BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
-
tommee
- Registrovaný
- Příspěvky: 660
- Registrován: pát 27.06.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3625
Drzej dotaz, na kolik vysla ta uprava DS Motorsport? Chci vymenit sani a vyfukovy svody, odstranit sekundární katy a jinej tlumic. Projevilo se to nejak na vykonu, odezve plynu apod?BudVlad píše:Mám software od DS Motorsport a žádný problém nemám, takže podle mě je problém v softwaru. I bez secondary katů jsem prošel emisema.
-
BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4082
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
-
BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4082
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

