Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
samosvor
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Na 4,27 potřebuješ mít 5q s převodem 1:0,83 (M20/M30 motory) a nebo potom mít 6q jako v případě tady kolegovi Z4, která má 5q 1:1 a 6Q cca 1:0,83 , Pro 6q krásný převod, pro 5q tak možná na rally 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
No 6q bych potreboval, vzdycky jsem si stezoval, ze to na dalnici moc toci
ted jedu za 7/100, coz neni hodno R6
ted jsem koukal na ten open diff co mi zbyl a ten ma 2.93. Takze mam tri moznosti:
1) prehodit prevod 2.93 z origo diffu budu tam kde jsem byl + svori
2) sehnat 3.07 prevod max co tam dostanu
3) cekat sz nekdo bude mit repaslej svor 3.15 a vymenit/prodat ten co mam, asi dost nerealny
Chapu to dobre? Diky moc chlapi za rady. Fakt me to nastvalo
1) prehodit prevod 2.93 z origo diffu budu tam kde jsem byl + svori
2) sehnat 3.07 prevod max co tam dostanu
3) cekat sz nekdo bude mit repaslej svor 3.15 a vymenit/prodat ten co mam, asi dost nerealny
Chapu to dobre? Diky moc chlapi za rady. Fakt me to nastvalo
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Ano.
Ložiska talíře jsou na diferenciálním vnitřku, je lepší vzít s tímto vnitřkem i příruby s vnějšími kruhy ložisek.
Ložiska talíře jsou na diferenciálním vnitřku, je lepší vzít s tímto vnitřkem i příruby s vnějšími kruhy ložisek.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Chlopi, zeptám se tady když už tady je obecné vlákno o LSD v sekci 3er...
Doposud mám zkušenost se svorem jen typ "šnek" (Quaife), který zná jen dva stavy: on/off. Mám ho v e89 (včetně výrazného "zkrácení" o 17%) a líbí semi to velmi... ale .... fčíl budu dávat svor i zkrácení (15%) aji do druhého auta (330ix e91).... a pro srovnání tam dám Drechslera (lamelák).... protože je to "daily" (narozdíl od e89, která je "fun") je mi doporučována svornost 40%.... s lamelákem nemám zkušenost, protro se ptám - je to správně?
Podotýkám, že i s daily jezdím silně dynamicky, často s DSC off a furt v redline.....
Jinak mi bylo řečeno, že i přes můj styl jízdy bude životnost lamel řádově 100-150 tis km....při (preventivní) výměně oleje v diffu 1x ročně...
Doposud mám zkušenost se svorem jen typ "šnek" (Quaife), který zná jen dva stavy: on/off. Mám ho v e89 (včetně výrazného "zkrácení" o 17%) a líbí semi to velmi... ale .... fčíl budu dávat svor i zkrácení (15%) aji do druhého auta (330ix e91).... a pro srovnání tam dám Drechslera (lamelák).... protože je to "daily" (narozdíl od e89, která je "fun") je mi doporučována svornost 40%.... s lamelákem nemám zkušenost, protro se ptám - je to správně?
Podotýkám, že i s daily jezdím silně dynamicky, často s DSC off a furt v redline.....
Jinak mi bylo řečeno, že i přes můj styl jízdy bude životnost lamel řádově 100-150 tis km....při (preventivní) výměně oleje v diffu 1x ročně...
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Origo BMW má většinou předpětí lamelek (nevím jak tady u těch nových šrotů
). Takový to, jak se lidi poměřují se šulínkama, komu se rozjede auto jedním kolem na sněhu a druhým ne...
Drexler nemá předpětí lamel, bez plynu i bez brzdy se chová jako otevřený difec - je to racing záležitost a 40% je na silnici až zbytečné... spíše bych koupil origo bmw performance svor, pro civilní cutting asi lepší
Drexler nemá předpětí lamel, bez plynu i bez brzdy se chová jako otevřený difec - je to racing záležitost a 40% je na silnici až zbytečné... spíše bych koupil origo bmw performance svor, pro civilní cutting asi lepší
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
chlopi dík za rady...
Protože ale 3er už má nalítáno skoro 200tis km, mám nabídku na kompletní nový "package" - nový přední diff zkrácený o 15% proti stávajícímu (vel 174) + nový zadní diff (vel 188), taky kratší přesně o 15% - halt xDrive si žádá své - a do toho zadního nového Drechslera se 40% svorností....
Vše přímo od Drechslera se zárukou, účtem, odpočtem DPH a neodolatelnou cenoffkou....
Jak píšu, většinu času si ježdění (i s daily) užívám, 100% svornost u m4Zlika mi nepřipadá overkill (i když nedriftuju, teda aspoň ne cílěně), takže asi do teho pudu i dyž mi píšete, že 40% je moc...
Protože ale 3er už má nalítáno skoro 200tis km, mám nabídku na kompletní nový "package" - nový přední diff zkrácený o 15% proti stávajícímu (vel 174) + nový zadní diff (vel 188), taky kratší přesně o 15% - halt xDrive si žádá své - a do toho zadního nového Drechslera se 40% svorností....
Vše přímo od Drechslera se zárukou, účtem, odpočtem DPH a neodolatelnou cenoffkou....
Jak píšu, většinu času si ježdění (i s daily) užívám, 100% svornost u m4Zlika mi nepřipadá overkill (i když nedriftuju, teda aspoň ne cílěně), takže asi do teho pudu i dyž mi píšete, že 40% je moc...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Torsen je pro lamy a pro dámy, chlapi si pořizují lamelový s pružinami
Torsen nebo s viskozní spojkou, takový samosvor potřebuje rozdíl otáček aby sevřel, ale jakmile sevře tak rozdíl otáček zmizí a s tím zmizí i sevření.
Lamelový má svornost vždy, tedy pokud je v dobré kondici.
Výhodou lamelového je čitelnost, nevýhoudou "ustřelování" hnané nápravy dříve než u Torsenu a vyššínspitřeba paliva a pneumatik než u Torsenu. Správný petrolhead preferuje lamelový a torsen koupí manželce nebo babičce.
Torsen nebo s viskozní spojkou, takový samosvor potřebuje rozdíl otáček aby sevřel, ale jakmile sevře tak rozdíl otáček zmizí a s tím zmizí i sevření.
Lamelový má svornost vždy, tedy pokud je v dobré kondici.
Výhodou lamelového je čitelnost, nevýhoudou "ustřelování" hnané nápravy dříve než u Torsenu a vyššínspitřeba paliva a pneumatik než u Torsenu. Správný petrolhead preferuje lamelový a torsen koupí manželce nebo babičce.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
