Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

eletrika motoru m52

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
jawamaniak22
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: sob 22.02.2014 01:00
Bydliště: Olomouc

#1 Příspěvek od jawamaniak22 »

Ahoj kolegové,
potřeboval bych radu od někoho kdo se vyzná v eletroinstalaci...

muj problém je že auto při jízdě, když stojím na semaforech nebo prostě kdykoli jen tak zahapruje, otačkoměr slítne na nulu nebo jen mírně zahapruje, třeba dvakrát po sobě pak zase hodinu ok apak zase.... když jedu tak se to projeví cuknutím bez tahu když stojím tak chcípne....

tipoval sem snímač strváku nebo snímač vačky což mi potvril i mechoš že u těchto motorů je to celkem často ale na diagnostika napsala:

1)špatné čido polohy vačky
2)špatné čislo polohy setrváku
3)špatnou váhu vzduchu

moje otázka tedy je:
Je možné že má auto konektor kde vedou signály ze všech těchto tří vypsaných čidel a je špatné pouze to popojení(špatný konakt v konektoru) a nebo je to náhoda že to napsalo i váhu???

díky všem
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Jediné místo, kde jsou všechny tři signály v jednom konektoru je DME, konektor na řídící jednotce.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#3 Příspěvek od Foldas »

Co to bylo za diagnostiku?
jawamaniak22
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: sob 22.02.2014 01:00
Bydliště: Olomouc

#4 Příspěvek od jawamaniak22 »

Co to bylo za diagnostiku bohužel nevím.... v tomto se nevyznám ale jelikož to diagnostikoval kluk co dělá převážně jen bmw a je na to celkem machr tak doufám že to nebyla ta uplně nějhoší...
Odpovědět