Ahoj kolegové,
potřeboval bych radu od někoho kdo se vyzná v eletroinstalaci...
muj problém je že auto při jízdě, když stojím na semaforech nebo prostě kdykoli jen tak zahapruje, otačkoměr slítne na nulu nebo jen mírně zahapruje, třeba dvakrát po sobě pak zase hodinu ok apak zase.... když jedu tak se to projeví cuknutím bez tahu když stojím tak chcípne....
tipoval sem snímač strváku nebo snímač vačky což mi potvril i mechoš že u těchto motorů je to celkem často ale na diagnostika napsala:
1)špatné čido polohy vačky
2)špatné čislo polohy setrváku
3)špatnou váhu vzduchu
moje otázka tedy je:
Je možné že má auto konektor kde vedou signály ze všech těchto tří vypsaných čidel a je špatné pouze to popojení(špatný konakt v konektoru) a nebo je to náhoda že to napsalo i váhu???
díky všem
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
eletrika motoru m52
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Jediné místo, kde jsou všechny tři signály v jednom konektoru je DME, konektor na řídící jednotce.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc