Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e91 xDrive, snížený podvozek a problém s nastavením xenonů
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3887
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Chlopi, počebuju poradit:
Nainstaloval sem KW V1, napřed sem to nastavil -15mm vepředu i vzadu, nakonec ale sem šel dolů víc - aktuálně sem -30mm vepředu i vzadu a asi už to tak nechám, podvozkoě je to fčíl supr extra speciál. Akoráth... bixenony (mám adaptive) mi svítí úplně, ale úplně dolů, sotva 10 metrů před auto... čo s tým?
Zajímavé je že to svítí stejně málo/blbě bez ohledu esli to je -15 nebo -30mm dolů. Takže napřed zkontroluju přední i zadní čidlo zatížení, esli sa to nějak nehnulo či co... případně zkusím zadní odpojit, čo to udělá... (předpokládám, že pro náklon světel je rozhodující zadní čidlo zatížení)
Vím, že na světelem je možnost štelování, ale svítí mi to tak dolů, že zřejmě jen tím štelovacím šroubkem to nesrovnám.... kura, kde sa stala chyba?
Nainstaloval sem KW V1, napřed sem to nastavil -15mm vepředu i vzadu, nakonec ale sem šel dolů víc - aktuálně sem -30mm vepředu i vzadu a asi už to tak nechám, podvozkoě je to fčíl supr extra speciál. Akoráth... bixenony (mám adaptive) mi svítí úplně, ale úplně dolů, sotva 10 metrů před auto... čo s tým?
Zajímavé je že to svítí stejně málo/blbě bez ohledu esli to je -15 nebo -30mm dolů. Takže napřed zkontroluju přední i zadní čidlo zatížení, esli sa to nějak nehnulo či co... případně zkusím zadní odpojit, čo to udělá... (předpokládám, že pro náklon světel je rozhodující zadní čidlo zatížení)
Vím, že na světelem je možnost štelování, ale svítí mi to tak dolů, že zřejmě jen tím štelovacím šroubkem to nesrovnám.... kura, kde sa stala chyba?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Senzor snímá pohyb nápravy... pokud mu řekneš že je auto ve předu níž tak se to ohne - pohnout se Ti ramena, stabilizátor atd. Takže mu musíš nastavit novou výchozí pozici... Nevím, nikdy jsem to neřešil, jen jsem nad tím zapřemýšlel 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
To vůbec není o tom, ale o tom, zdali s tim v bmw pocitaji a bude to umet pobrat frm a pujde přizpůsobit na něco co je pro nej vlastne nesmysl.
Posun ci cidlo vacky o dva centimetry... Stejna analogie, pro jednotku nesmyslne data.
Tycky jsou napevno. Uvidíme, akorát ted nemuzu di diagnostiky, protože tlacim do CCC...
Posun ci cidlo vacky o dva centimetry... Stejna analogie, pro jednotku nesmyslne data.
Tycky jsou napevno. Uvidíme, akorát ted nemuzu di diagnostiky, protože tlacim do CCC...
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
čidla jen seřizují manuálně nastavená světla ... takže nechat seřídit světla na regloskopu a bude vše OK. snížením se celková dráha pohybu ramena nemění (od dorazu po úplné svěšení (např na zvedáku v servise), takže není potřeba táhla čidel upravovat )



