Zdravím vás, mohli by ste mi niekto kto sa možno o trošku viac rozumie ako ja pozrieť na foto a povedať mi niečo viac? Po zhodení hlavy motora som našiel v druhom valci vodu a v treťom valci bolo len troška vody (podla foto), ale po pozretí tesnenia (vyzera v pohode) a hlavy, som zistil že prasklina je od chladiacej časti k ventilom na valci treťom, ako je teda možné že som našiel vodu v druhom valci zvačša?
2. Treba novu hlavu M50? zvaraju to viacerí ľudia,aka je cena toho? Myslím že sa to neoplatí a oplatí sa len nájsť použitú hlavu z M50, pasuje jedine z M50B25 s vanosom ako mam ja že?
Voda natekla pri demontazi, přes tu prasklinku by nenateklo nic a navíc by se to v provozu odporilo, a když hlava schládne, prasklina se uzavře a nic neprojde.
Zavařit to jde, umí to spousta lidí. Cena zavaření (vašení, broušení, sedla ventilů) bude tak minimálně 5000, spíše ale více.
Možná bude lepší sehnat jinou hlavu ... nebo celý motor, přece jen oprava půjde jen na materiálu na cca 10000kč, pokud se vymění vše jak má.
Chalani zohnal som si druhu hlavu motora bola na vybrus ventilov, zrovnanie aj na otlakovanie ( všetko v pohode) potom som obrusil troška blok (na bloku som si nevšimol že by bola prasklina) blok som neskúmal ani či je rovný, kedže hlava z motora predtym bola jasne prasknuta medzi ventilom a chladiacou sustavou.
Dnes som to ale šiel naštartovať, všetko v poriadku auto ide ako hodinky, po zohriatí na 90 stupnov na volnobehu som to šiel previezť a potom to bolo vidno, dym z vyfuku zas biely. Ked som zastavil tak prestalo, len pri pridavani ide dym...
auto neprehrieva (tak ako predtym)
dymi na bielo (tak ako predtym)
hlava prasknuta nie je
olej s vodou zmiešany nie je
vo vode nie je olej ani bublinky hadice nie su natlakovane
co s tým? zas to mam komplet rozobrať? Niekde som možno spravil chybu. všetko je dotiahnuté ako malo byť...