na jaře plánuju si dovézt auto z Německa a chtěl bych pár rad, na co si dát pozor,.. budu se ptát průběžně co mě tak napadne spíš na technické věci ostatní už mám tak nějak načtené.
Abych to nějak zhrnul tak bych chtěl 320i E90 rok 2005/06. Cena cca 200 000,-
najeto do 180tkm.
Ohledně motoru co jsem četl tak rok 05/06 má motor M47, co jsem četl o N47 se trhal rozvodovej řetěž.(2007+<) Je teda na M47 taky nějakej problém nebo by se dalo říct "bezproblémovej" motor?
Chtěl bych hlavně osobní zkušenosti, co prohlédnout na podvozku, co odchází jako první, tlumiče, ramena,.. ?
Vin najdu pod oknem, ale kde třeba je vyražený číslo na motoru?
Zatím díky



 
 
 Budu ho používat denně, spíš na kratší cesty sem tam do zahranici. Jestli jde pouze o výkon tak bych radši volil přeci jen ten dvoulitr, ale uvidíme do března ceny ještě třeba trochu padnou,..
 Budu ho používat denně, spíš na kratší cesty sem tam do zahranici. Jestli jde pouze o výkon tak bych radši volil přeci jen ten dvoulitr, ale uvidíme do března ceny ještě třeba trochu padnou,..
 
							 BMW 650i LCI Spacegrau
 BMW 650i LCI Spacegrau BMW Z3 2.8i Arktissilber
 BMW Z3 2.8i Arktissilber BMW R1150R Atlantablau
 BMW R1150R Atlantablau

 
							 že by ty 2válce? Když s tím člověk najezdí cca 15000km ročně při spotřebě 8L tak je to oproti 9l které žere 325i (? nevím kolik realně 325i žere ale předpokládám že okolo tě 9 by jezdit mohla) rozdíl nějakých cca 6000kč? stojí to za ten pocit že to auto není plnohodnotné? nevím no taky plánuju E91 sice až asi za rok ale začínám se v tom trošku vrtat a je to docela dilema
   že by ty 2válce? Když s tím člověk najezdí cca 15000km ročně při spotřebě 8L tak je to oproti 9l které žere 325i (? nevím kolik realně 325i žere ale předpokládám že okolo tě 9 by jezdit mohla) rozdíl nějakých cca 6000kč? stojí to za ten pocit že to auto není plnohodnotné? nevím no taky plánuju E91 sice až asi za rok ale začínám se v tom trošku vrtat a je to docela dilema 
