Ahoj,
na jaře plánuju si dovézt auto z Německa a chtěl bych pár rad, na co si dát pozor,.. budu se ptát průběžně co mě tak napadne spíš na technické věci ostatní už mám tak nějak načtené.
Abych to nějak zhrnul tak bych chtěl 320i E90 rok 2005/06. Cena cca 200 000,-
najeto do 180tkm.
Ohledně motoru co jsem četl tak rok 05/06 má motor M47, co jsem četl o N47 se trhal rozvodovej řetěž.(2007+<) Je teda na M47 taky nějakej problém nebo by se dalo říct "bezproblémovej" motor?
Chtěl bych hlavně osobní zkušenosti, co prohlédnout na podvozku, co odchází jako první, tlumiče, ramena,.. ?
Vin najdu pod oknem, ale kde třeba je vyražený číslo na motoru?
Počkej nějak mi to nesedí. V nadpisu píšeš o e90 320i ale motory N47 a M47 jsou nafty. viz http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E90) Benzínové 2litry z let kdy se chystáš auto pořídit mají označení N46B20... Jinak ke spolehlivosti benzinového dvoulitru vyjádřit moc nemůžu. Ale co jsem tady četl, tak se vyplatí podívat se po větším objemu (323 -325), protože žerou tak nějak stejně... Jinak náchylnější na opotřebení jsou ramena, která trpí na českých tankodromech. Pak si poslechnout jestli nerachtá setrvák a nevibruje spojkový pedál, taky od setrváku a rozhodně to napíchnout na diagnostiku.
Aha tak to jsem nevěděl, díky za opravu. Chci rozhodně benzín. Po větších objemech jsem se taky díval, ale ty ceny jsou úplně někde jinde. Myslím, že dvoulitr mi bude stačit. Jel jsem v tom v Brně raketa to není, ale dobrý.
Právě proto to chci z Německa kde doufám, možná naivně, že to opotřebení bude menší.
Neboj, e9x vydrzi podvozkem hodne velkou porci km, pokud jej teda neznicis vlastní vinou jako ja třeba tlumic. Jeden prejezd nizko nad zemi a tlumic ve 190 vychcal. Daly se vsecky nove, se vsim co k tomu patri a radoval jsem se ze by se něco mohlo pocitove zlepsit. Ani omylem, nezpozoroval jsem zadnou zmenu k lepšímu, cili vydrzely by asi ještě nejaky ten patek... No, stalo se...
Jinak je to taky o stesti, ale znam dva benzinove ctyrvalce které zakukaly na motor tak, ze vymena nutna, oprave silne nerentabilni... Je to podobne jako ze se místo hodne zdravi preje hodne stesti, protože na titaniku taky byli všichni zdravi
Ani pro milenku ani pro tchyni Budu ho používat denně, spíš na kratší cesty sem tam do zahranici. Jestli jde pouze o výkon tak bych radši volil přeci jen ten dvoulitr, ale uvidíme do března ceny ještě třeba trochu padnou,..
Ted mi jde hlavně o to kde je vyražený číslo na motoru?
Typ se hlídá, ale spíš na to prděj. Vždycky záleží jen na tom, jestli je v nějakým období nezbuzerujou shora, aby hlídali víc. Viz šílenosti ohledně hmotností na štítku versus v techničáku, následované frontami u importérů a na úřadech. Prachy v prdeli za nic, resp. za předchozí pochybení úředníků, stejně jako u ekodaní. Pak to zas chtít přestali.
Pokud někdo hledá vůz na denní běžné použití a chce co nejnižší náklady na provoz tak nevím ale ta 320i je optimál ale nějak tomu něco chybí že by ty 2válce? Když s tím člověk najezdí cca 15000km ročně při spotřebě 8L tak je to oproti 9l které žere 325i (? nevím kolik realně 325i žere ale předpokládám že okolo tě 9 by jezdit mohla) rozdíl nějakých cca 6000kč? stojí to za ten pocit že to auto není plnohodnotné? nevím no taky plánuju E91 sice až asi za rok ale začínám se v tom trošku vrtat a je to docela dilema
320i určitě nebrat, se všema čtyřválcema sou problémy, ve vysledku tě servis 325i vyjde mnohem levněji než servis 320i, ja bych určitě bral 325i, ale ne 330i, tam už je to zase horší, 320i bych si vzal jen při nájezdu par tisic km ročně a to bych si zase nekoupil auto za 2kila.
na E90 moc podvozek nevydrží, tlumiče max 200tkm, vzadu trpí na silentbloky ramena, jinak je to ok,
samozřejmě koupí auta s dobrým podvozkem si ušetříš spoustu penez.
Určitě si vem sebou mechanika co BMW servisuje, ušetří ti spoustu penez i v Německu je plno vraků.
mno, jako ryzí víkendovku bych asi upřednostnil 320si před 330i, kor pokud bych semtam zavítal někam na okruh..... ///M3 je jiná liga, to bych mezi ně nemíchal...
Zbytečně tu plácáte nesmysly o víkendovce... jasně napsal na denní ježdění... souhlasím s Jaraxem a tou 325i ... a spotřebou se klidně dostane i na těch 8l ... o litr víc než 320i co nepojede a bude muset neustále stát na podlaze to určitě žrát nebude...
Pročetl jsem si v noci snad milion témat a 325i je asi opravdu optimální. Jen by mě zajímaly zkušenosti s motory n52 konkrétně problém s hlavami motorů. Jedna se opravdu o problém nebo je to zase nafouknutá bublina? Má tady někdo N52 s vyšším nájezdem km?