
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
manual ovladac klimy vs digital
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: sob 10.05.2014 00:00
- Bydliště: Liberecko
E9x ma uz klimatizaci automatickou s steprmotory, který ma v sobě čip který komunikuje po Lin-busu a postupně se dělaly změny v protokolech, takže se ti muže stát, že nový ovladač nebude komunikovat s starší klimoškou, myslím že už někde v roce 2008 se měnil i výrobce steprmotoru z magmy na saya a ty mají v komunikaci jiné ID motoru pro ovladaní. takže když si seženeš ovladač s klimatizací tak maš první čast hotovou, ale nevím jak ještě panel komunikuje s jednotkou auta
Jo BMW je první automobilka co použila pro pohyb klapek v klimatizaci pravě Lin komunikaci. Pokud Vás něco zaujímá o klimatizacích E9x stačí se zeptat
Hlavní výhodou Linu je, že ti stačí jeden steprmotor a jde naprogramovat na jakou koliv klapku a přesnost otevření je pekelně přesné, podle mě zbytečné
a ještě pokud se jedná o diesel auto, tak by si tam měl mít samozdřejmě PTC - nezávislé elektrické topení. A to bylo taky několikrat měněno za doby výroby HVACku. Mám naštěstí tu nejlepší (nejsložitější) klimatizaci
a ikdybych neměl, asi bych se nikdy nepouštěl do změny na jiný typ. a to mohu zjisti uplně vše o každé verzi co se kdy vyráběla. 
Jo a manuální klimatizace je trošku špatná definice, je to poloautomatická
tam je totiž místo několika motoru jeden silnější s centrální kinematikou co dokáže hýbat více klapkama, byla to ale dost problemová záležitost, divím se že tyto klimošky ještě fungují 





Jo a manuální klimatizace je trošku špatná definice, je to poloautomatická


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: sob 10.05.2014 00:00
- Bydliště: Liberecko
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: sob 10.05.2014 00:00
- Bydliště: Liberecko