Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e91 - má nějaké čidlo náklonu?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3912
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#1 Příspěvek od pavproch »

Chlopi,

potřebuju poradit - v mechanice brambora sa celkem vyznám (bodejď by ne, dyž strojař, inženýr, že... :idea: ), ale elektrika mi jaxi uniká...

Má 3er e91 (v mém případě MY2011 xDrive) něco jako čidlo náklonu? (Jinými slovy - pozná auto, že jede do kopce nebo z kopce?

Alarm (s případným čidlem náklonu) tam nemám....

Pokud ano, kde ho najdu?
andree182
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#2 Příspěvek od andree182 »

ak mas xenony, tak je to dokonca (tusim) zo zakona povinne mat auto-leveling...

http://bmwfans.info/parts-catalog/E91N/ ... l_4_wheel/
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Toto nemá s detekcí jízdy do/z kopce nic společného. Porovnává zatížení přední a zadní nápravy a podle toho nastaví světlomety. Nastaví je do určitého úhlu vzhledem k vozovce a je mu fuck, zda je to do kopce nebo z kopce.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od matiz »

U automatu to pozna urcite, minimalne převodovka o tom vi. Ale jestli se to prenasi dal, tezko rict. DSC senzor toho taky muze umet hoooodne, ale jestli jede fyzicky do kopce nebo z kopce, z manuálem fakt nevim -)))

Na co to potrebujes??? Mne staci ze ja vim ze jede z kopce, protože rucicka ekonomeru je na podezrele nizke hodnote -)))))))))))))))))
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3912
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#5 Příspěvek od pavproch »

chlopi dík

@matiz - proto:
pavproch píše:chlopi, dyž sme se tu tak pěkně sešli s těma N53B30, mám na Vás otázku:

Můj 3er od novoty má zajímavou škaredou vlastnost, která mě sejří...

Jedu tak na 3/4 plynu (plně zahřáté motor), tj široko daleko nejrychleji, venku je +5 až +15, jedu do kopce nebo po rovině..... vytočím to na ccca 4 až 4500 toček a a chci řadit nahoru (třeba 3->4): sundám nohu z plynu, odřadím, otáčky vyletí o 50-100 nahoru (přičemž nemám vůbec nohu na pedálu plynu!) a teprve potom začnou pomaaaaaaaaaaaaaaalu padat dolů a trvá jim to 2-3 sekundy než spadnou tak, abych tam mohl zařadit tu vyšší rychlost ...

Při ploužení se na půl plynu nebo při drcení v omezovači to nedělá, rovněž tak při vysokých nebo nízkých vnějších teplotách...nebo dyž jedu na 3/4 plynu z kopce nebo dyž není motor úplně zahřátý...

Už sem vyměnil na motoru snad úplně všecko (váha vzduchu, vstřiky, HPFP i podávací pumpu, pedál plynu, čidla vaček, lambdy.....) a dělá to furt dál... diag neukáže vůbec nic... SW opakovaně falshnutý nejnovější verzí...

Dělá vám to taky?
v poslední době bych málem odpřísáhnul na to, že to dělá JEN když jedu DO KOPCE... proto s eptám na to čidlo...
Odpovědět