Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jak se otevírá 323i na 325i?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#1 Příspěvek od DestinyE34 »

Ahoj,
nemůžu to nikde najít,ale už jsem o tom četl. Tam se přehazuje sání z 2.5i nebo z 2.8i že? A musí se měnit i další věci, jako ř.jednotka?
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#2 Příspěvek od _milan_ »

na 323i ( m52b25 ) hodit sání z 325i ( m50b25 ) , otevřít i výfuk např z ( 328i ) to stačí ;) tyhle dvě věci udělaly z 323i 125kw - 153 kw - změřeno na brzdě.. není od věci po mechanických úpravách nechat naladit jednotku.. každopádně záleží na stavu auta.. někdo by se na tech 153 třeba vůbec nedostal.
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#3 Příspěvek od DestinyE34 »

tak to je super, jak rychlá odpověď tak i těch 153kw, díky. A podle tvojeho avataru, ty by jsi mohl udělat lepší mapy pro tu 323i? Popřípadě i chip pro 535i(M30B35) ? A zkama jsi...Chomutov, Ústí, Brno? Těch Hrušovan je v čr nějak moc :D
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#4 Příspěvek od _milan_ »

je nečipuju , ja tam jezdim na čip :) , ale myslim že nebude problem odladit tu 323i na brzdě , na tu e34 535i bych se musel zaptat.jsem od brna.
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#5 Příspěvek od DestinyE34 »

Tak to je fajn, já to mám do Brna asi 70km. Jen právě nechci řešit chip pájkou, ale přímo na brzdě jak píšeš. S 535i to tak žhavé nebude, chci tam první vyměnit pár věcí na motoru a pak až ladit...(1-2 měsíce) bojuju s časem :D
jawamaniak22
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: sob 22.02.2014 01:00
Bydliště: Olomouc

#6 Příspěvek od jawamaniak22 »

Jak mám jako lajk chápat větu "otevřít výfuk, třeba z 328 to stačí"? 328ka má nějak podstatně jinak řešenou konstrukci výfuku? Vím že má jen jakousi el. ovládanou klapku v koncovce a ta bude při montáží výfuku třeba na m52b25 nebo m52b20 kam napojit?
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#7 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No tak to má, ve dvou rourách po celé délce a lepší výplach narozdíl od M52B25 jednorourka. Klapky netřeba.

Vstřikovací lišta z M50B25 je taky velmi "vhodným" doplňkem téhle přestavby.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Vstřikovací lišta M50 nemá žádné výhody oproti M52 - nemá rychlospojky na hadicích a nemá kontrolní ventil na předním konci. Lepší je nabastlit M52 lištu na M50 potrubí pomocí dvou drobných držáků.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
jawamaniak22
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: sob 22.02.2014 01:00
Bydliště: Olomouc

#9 Příspěvek od jawamaniak22 »

M52B25 je jednorourka? já mám m52b20 a mám dvě roury...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Nejde o počet rourek z tlumiče ven pod nárazník, ale o počet rour z motoru do katů a dál do tlumičů pod autem ;-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
jawamaniak22
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: sob 22.02.2014 01:00
Bydliště: Olomouc

#11 Příspěvek od jawamaniak22 »

to je mi jasné, zase takový přídil nejsem, mám na svojí e36 320i r.v. 97 za každé trojice valců samotnou rouru až do katu kde se spojují a z katu už jde do koncovky asi jen jedna, takže u 328 jdou dvě až do konce asi že?
Johnys
Registrovaný
Příspěvky: 491
Registrován: úte 02.03.2010 01:00
Bydliště: kousek od Brna

#12 Příspěvek od Johnys »

Tohle vše se dá krásně dohledat v ETK
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

jawamaniak22: Přesně tak, dvě roury od začátku až do konce.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od assassin_tl »

A na 328 zas menej ten seriovej dvourourovej na jednorourovej kvuli hmotnosti :)
153 mi prijde jako pomerne optimisticky cislo kdyz vezmu v uvahu ze 325 ma 142kW a 328 se sanim z te 325 tak nekde kolem tech 150ti...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Na 328i mění originální s rourama 2x50 mm za systém z M3 s rourama 2x60 mm.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět