Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E90 performance výfuk
zvuk se ti nijak nezmeni , aby se ti zmenil zvuk , musel by si odstranit katalyzator a dat treba rezonator , tak jak to je ted popularni u koncernovych dieslu
origo placata chromova koncovka se mi taky nelibi , takze ji mam v planu vymenit za koncovku z 330D ( pouze koncovku , ne cely zadni tlumic ) . Kdyby si pripadne poridil ten performance vyfuk pro 320D , tak vymena by mela byt jednoducha jenom prehozenim bez uprav .

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 435
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Pokud mas tlumic dobry, jako ze jiste ano a nelibi se ti pouze ta koncovka, tak ja bych si koupil dve kulate koncovky v bmw, tusim za jednu chteji 1250Kč protoze jsem se kdysi na ne dival ze bych vymenil svoje zasle, ale nakonec jsem odolal a koupil lestici pastu -)) a nechal bych si je pripasovat tak, aby tam pasovaly presne. Pokud ale tlumic vypada ze bude chtit brzo novy, koupil bych rovnou ten perf. tlumic. Vymena bude naprosto jednoducha a trivialni. Stary tlumic bych schoval a za par let prodal. Jednou hnit zacnou -))
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 94
- Registrován: stř 19.09.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 94
- Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Já jsem auto koupil už sním..ale myslím, ze mám tady ten
http://www.mzb.cz/ostatni/eisenmann-vyf ... 323.00700/
http://www.mzb.cz/ostatni/eisenmann-vyf ... 323.00700/
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
zlatas píše:právě že mi naštěstí nikde nehnije,jinak bych to snad asi ani neřešil.. no byla mi řečena cena 12300,což je dost peněz.. pokud bych ten performance sehnal dejme tomu za 7tis,tak asi ano,ale takle budu řešit jen asi jen tu koncovku..
Pokud bys měl zájem tak na e90 320d máme v nabidce vyfuk od CSC marmitte , coz je tak trochu supersprint



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 220
- Registrován: čtv 11.06.2009 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Tak včera jsem originál BMW M Performance výfuk pořídil na svou E90 320d.
Po přečtení recenzí jsem od toho mnoho neočekával, důvod, proč jsem ho pořizoval byl ten, že původní zadní tlumič se po 8 letech rozpadl
Hledal jsem tedy nějakou rozumnou náhradu...
Nicméně s výsledkem jsem nad míru spokojen, zvuk se mírně zlepšil, hlavně v otáčkách od 2 tis. je takový víc "jadrný". Rozhodně už to nezní jak původní 4-válec diesel
Co je ale nejlepší je reakce auta na plyn v nízkých otáčkách, je krásně cítit, že se auto "nedusí", reaguje okamžitě a svižně, vzápětí plynule nastoupí turbo.
Instalace je v pohodě, OEM krásně pasuje, jen mě překvapilo, že původní tlumič se musí z trubek odřezat (u BMW bych čekal příruby...).
Objednával jsem v DE, protože u nás je cena nějakých 17,5 tis v Invetu, z DE to od ofic. dealera BMW vyšlo na 13 tis. vč. dopravy.
Investice rozhodně nelituju
Video zde https://youtu.be/zs7zwZLgNzU
Po přečtení recenzí jsem od toho mnoho neočekával, důvod, proč jsem ho pořizoval byl ten, že původní zadní tlumič se po 8 letech rozpadl

Hledal jsem tedy nějakou rozumnou náhradu...
Nicméně s výsledkem jsem nad míru spokojen, zvuk se mírně zlepšil, hlavně v otáčkách od 2 tis. je takový víc "jadrný". Rozhodně už to nezní jak původní 4-válec diesel

Co je ale nejlepší je reakce auta na plyn v nízkých otáčkách, je krásně cítit, že se auto "nedusí", reaguje okamžitě a svižně, vzápětí plynule nastoupí turbo.
Instalace je v pohodě, OEM krásně pasuje, jen mě překvapilo, že původní tlumič se musí z trubek odřezat (u BMW bych čekal příruby...).
Objednával jsem v DE, protože u nás je cena nějakých 17,5 tis v Invetu, z DE to od ofic. dealera BMW vyšlo na 13 tis. vč. dopravy.
Investice rozhodně nelituju

Video zde https://youtu.be/zs7zwZLgNzU
- Přílohy
-
- 1.jpg (174.62 KiB) Zobrazeno 1220 x
-
- 2.jpg (136.5 KiB) Zobrazeno 1220 x
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
330ix e91 MY2011 - v rámci velkého preventivního servisu 150tis km sem bramborovi dopřál Performance intake a performance výfuk - na AF.cz sm už postnul první jízdní průjmy:
pavproch píše:jinak teda panenská jízda s PI a PE = má to jiný, jadrnější zvuk a občas si to i zakašlá ve výfuku... ale hlavně se zdají být reakce motoru o chlup přímočařejší a předvídatelnější.... i otáčky padají o fous rychleji (furt je to ale neuspokojivé) :lovestruck:
esli tam přibyly kobyly je těžkou říct... pokud nějaká tak enem pár (poznej rozdíl 272 a např. 275, že....)
Taky bych chtěl dát výfuk M Performance a když jsme už u těch výfuků tak bych se chtěl zeptat ohledně katalyzátoru na E90 - 320d - 120kw - verze bez DPF. Přemýšlele jsem o výměně za downpipe ale sám nevím co myslíte, má to význam je to k něčemu nebo zbytečnost? Přymese to něco krom toho že to bude víc hlučné a asi taky více kouřit? Má s tím někdo na dieslech zkušenost, poradil by co a jak?
Díky za info
Díky za info
czNEWMANcz píše:Tak včera jsem originál BMW M Performance výfuk pořídil na svou E90 320d.
Po přečtení recenzí jsem od toho mnoho neočekával, důvod, proč jsem ho pořizoval byl ten, že původní zadní tlumič se po 8 letech rozpadl![]()
Hledal jsem tedy nějakou rozumnou náhradu...
Nicméně s výsledkem jsem nad míru spokojen, zvuk se mírně zlepšil, hlavně v otáčkách od 2 tis. je takový víc "jadrný". Rozhodně už to nezní jak původní 4-válec diesel![]()
Co je ale nejlepší je reakce auta na plyn v nízkých otáčkách, je krásně cítit, že se auto "nedusí", reaguje okamžitě a svižně, vzápětí plynule nastoupí turbo.
Instalace je v pohodě, OEM krásně pasuje, jen mě překvapilo, že původní tlumič se musí z trubek odřezat (u BMW bych čekal příruby...).
Objednával jsem v DE, protože u nás je cena nějakých 17,5 tis v Invetu, z DE to od ofic. dealera BMW vyšlo na 13 tis. vč. dopravy.
Investice rozhodně nelituju
Ahoj, prosím tě, u jakého dealera jsi výfuk kupoval ? Sháním ho na 330i 200kW a typ na úsporu peněz se vždy hodí. Mockrát děkuju
