Ahoj, hledam nahradu za mou Z4 (potrebuju neco se 4 sedackama) a pokukuju po 335i, nasel jsem 2 kousky dovezene z USA, lisi se necim USA verze a EU verze? Pripadne nejake caste zavady u tohohle modelu, nebo neco na co si dat pozor? co jsem se docetl, tak celkem odchazi vysokotlaky cerpadla a civky.
 
Diky
			
			
									
						
										
						Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	e92 z USA
- 
				xyron
- Registrovaný
- Příspěvky: 2944
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2105
Mám najeto 113 tis km na eu verzi a měněno bylo:
HPFP
cívky
svíčky
vodní pumpa
obě přední lambdy
spousta ramen na obouch nápravách
zadní tlumiče
vzpěry, stabíky
selenoidy na vanosech
brzdy
oleje
filtry
atd atd .... kolem 100 tis km se to auto začíná pomalu sypat a investice je to dost velká .. ... to nepočítám kdyby se ti začaly srát i turba
Nepočítám vychytávky jako performance výfuk, pořádny kola atd... to jsou další ohromný investice..
			
			
									
						
										
						HPFP
cívky
svíčky
vodní pumpa
obě přední lambdy
spousta ramen na obouch nápravách
zadní tlumiče
vzpěry, stabíky
selenoidy na vanosech
brzdy
oleje
filtry
atd atd .... kolem 100 tis km se to auto začíná pomalu sypat a investice je to dost velká .. ... to nepočítám kdyby se ti začaly srát i turba
Nepočítám vychytávky jako performance výfuk, pořádny kola atd... to jsou další ohromný investice..
Zasadny rozdiel budu svetla - predne treba vymenit komplet (maju iny rozptyl), zadne sa mozno daju osidit (ale co si spominam, aj zadne sa daju spravit "spravne"; inak maju ine farby a taky v US tusim neni bezne  osadena zadna hmlovka (a chyba i tlacitko na palubce)). Pak samozrejme odrazka pri prednom kolese...
Rozdiel mozno bude i v zpetnych zrcatkach (minimalne tam bude v US verzii napis "objects appear closer than they are", ci co).
Motory v USA su tusim prisposobene vacsiemu obsahu siry v palivach (takze N53 napr. sa tam snad ani nepredaval).
Dufal by som ze elektronika bude +- stejna v USA aj EU modeloch, ale znamy tvrdil ze ne, tak sa snad najde niekto povolany ktory zodpovie tuto najzasadnejsiu otazku
			
			
									
						
										
						Rozdiel mozno bude i v zpetnych zrcatkach (minimalne tam bude v US verzii napis "objects appear closer than they are", ci co).
Motory v USA su tusim prisposobene vacsiemu obsahu siry v palivach (takze N53 napr. sa tam snad ani nepredaval).
Dufal by som ze elektronika bude +- stejna v USA aj EU modeloch, ale znamy tvrdil ze ne, tak sa snad najde niekto povolany ktory zodpovie tuto najzasadnejsiu otazku

- 
				
								vita11   
- Moderátor
- Příspěvky: 2255
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Zadní mlhovka v autě je, jenom tam chybí čudlík. Takže stačí vyměnit vypinač světel za Evropský. Přední světla by snad šly řešit přes zkušebnu (u SL z ameriky jsme to tak řešily). Ale každopádně pokud koupíš auto v ČR a bude mít český TP, tak tyto věci by měly byt vyřešené.
			
			
									
						
							V8 power  BMW 650i LCI Spacegrau
 BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
 BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
 BMW R1150R Atlantablau

			
						 BMW 650i LCI Spacegrau
 BMW 650i LCI SpacegrauTop down
 BMW Z3 2.8i Arktissilber
 BMW Z3 2.8i ArktissilberCalming machine
 BMW R1150R Atlantablau
 BMW R1150R Atlantablau

