Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Majitelé M50B25TU prosba

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#1 Příspěvek od Kalasnikov »

Zdar, může mi někdo s tímhle motorem říct jestli když odpojí hadice odsávání par z ventilového víka tak z víka začně jít pramínek kouře/olej. mlhy?

A když se oba vývody z vent. víka zacpou prsty tak po 5ti vteřinách je tam tolik tlaku že je to slyšet jak uniká po uvolnění prstů plus vyletí větší obláček?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Nezávisle na typu motoru, ať M50 nebo M20 nebo jiného, NESMÍ motor dělat to co popisuješ. Pravděpodobně máš špatné kroužky, opotřebený válec, prasklou hlavu, ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#3 Příspěvek od Kalasnikov »

diky, hlava je udělaná takže asi konečná :(
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#4 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Doprčic, tak to zamrzí=/ Asi toho máš už dost, ale tak nezoufej, M50tek je všude docela dost, tak si kup spodek motoru, nové pístní kroužky, dej na to tu repasovanou hlavu a zas pofrčíš.
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#5 Příspěvek od Kalasnikov »

Co jsem četl tak neorigo kroužky prý nestojí za nic origo stojí balík a taky by se musely změřit válce jestli není třeba vybrus a písty. A vzhledem ke korozi se mi do toho nechce cpát další desetitisíce.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Celý motor je občas na prodej pod 10k a občas je možné jej projet v dárcovském autě před koupí a počkat si na demontáž.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#7 Příspěvek od Kalasnikov »

Jo nějaké starší inzeráty za 8 jsem našel tohle by byla akceptovatelna varianta celý motor zvladnu vyměnit i sám. No kdyby se něco objevilo do pár týdnů tak nad tím pouvažuju.

Díval jsem se na nějaké e36 e46 s m52 ale ty historky o vydirajicim se nikasilu mě děsí abych pak za půl roku neskončil stejně.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Najel jsem na M52B25 430 tisíc km, z toho 330 tisíc na LPG, nyní už 40 tisíc mám M52B28 z neznámého zdroje s neznámým nájezdem (vypadá to že má najeto víc než původní motor) a jede to.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#9 Příspěvek od Kani »

Francis píše:Najel jsem na M52B25 430 tisíc km, z toho 330 tisíc na LPG, nyní už 40 tisíc mám M52B28 z neznámého zdroje s neznámým nájezdem (vypadá to že má najeto víc než původní motor) a jede to.
Nutno podotknout, ze to jede kurevsky :lol:
Odpovědět