možná mě mnozí budou kamenovat, že zakládám další vlákno, ale hledáním jsem nenašel nic, co by mi pomohlo...
Problém:
Začátkem roku jsem koupil e36 325TD r.v. 93 a začal jí dávat do kupy, začalo období vysokých teplot a tak jsem začal řešit klimu v jednotlivých krocích:
1) nechal jsem jí zkusit naplnit, netušil jsem co všechno funguje a kde všude utíká -> tím jsem našel netěsnost, nechal jsem opravit..
2) nechal jsem jí naplnit podruhé, tentokrát držela, nikde neutíkala, kompresor tlačil, z větráků se valil studený vzduch
3) asi za týden mi na magistrále přetlakový ventil odfoukl chladící médium, systém se přehřál, diagnostikoval jsem to na nefunkční saharu, konkrétně předřadný odpor (na pomalou rychlost se to neroztočilo, na rychlou to poté vyrazilo pojistku F41)
4) odpor jsem odbastlil a nahradil odporovou spirálou s cca 1,5Ohmem, větrák se točil přiměřenou rychlostí, po sepnutí pojistku nevyhodil, vše se zdálo vyřešené
5) doplnil jsem odfouknutý přetlak, kopresor začal opět tlačit
6) klimatizace občas klimatizovala a občas ne, nenašel jsem souvislost, různě jsem jí za jízdy zapínal, vypínal, na různé otáčky větráku, občas jela občas ne..
7) prokletá magistrála, opět se zakouřilo s podkapoty a odfoukla si, po dojetí jsem zjistil opět přerušenou pojistku, médiu uteklo, ale kompresor ještě spíná, takže tam zřejmě zůstlal dostatečný tlak..

Takže mé otázky, které určitě pomohou i lidem co řeší podobný problém:
- kolik Ohmů má ten předřadný odpor u sahary, čím ho nejlépe nahradit?
- co může vyhazovat tu pojistku a jedná se opravdu o pojistku jistící přímo větrák (vyhazuje jí rychlý chod větráku a nebo nemůže jí vyhodit něco jiného?)
- nemůže se jednat o přidřený klimakompresor?
- může za problémem být ucpaný chladič klimatizace? jak moc je to pravděpodobné...
- proč klima nenaskočila pokaždé? souvislost jsem nenašel, občas jen vzduch lehce orazila, jindy foukala ledově...
Jaký by byl Váš systematický postup hledání problému
EDIT STR. 2
Díky moc
