e36 m3 a DME
-
PetrM
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: ned 30.12.2012 01:00
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
-
PetrM
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: ned 30.12.2012 01:00
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Čidlo polohy klikovky nebo čidlo polohy vačky. Diagnostika by měla chybu z DME vyčíst.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
PetrM
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: ned 30.12.2012 01:00
-
roman320
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: pon 24.05.2010 00:00
- Bydliště: kousek od kyjova
- Klubové ID: 2840
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
Jde o to, co má za problém a jestli diagnostika jednotku vyčte nebo ne. Ročník 94 má to relé, ale to umí blokovat start, pokud není auto odemčeno centrálem. Takže otázka zní spíš, co se řeší za problém? Jinak jednotka z roku 94 ještě nemá EWS, otázka zní, z jakého roku byla ta druhá (jestli 95, tak ta už EWS měla).roman320 píše:94 by mela mit misto ews takovy spesl rele, tak se zkus kouknout na to, taky blokuje cerpadlo.. je na a sloupku u ridicovyho repraku
-
PetrM
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: ned 30.12.2012 01:00
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
Tu pumpu by to blokovací relé mohlo blokovat snad jen v případě kanadské verze, tam to bylo možné. U EU a USA verze to blokovalo jen start. Každopádně pro jistotu je možné relé zkusit vyndat a propojit piny 2 (výstup na startér) a 6 (vstup ze spínačky). Plus teda předpokládám, že pojistky jsou OK. Pokud je paměť závad čistá, tak bych asi vyloučil i chybu v napájení ŘJ motoru od hlavního relé.
Otázka zní, jak byl vyřazen ten imobilizér - jestli chybu nehledat tam (uklepaný drát apod.)
Otázka zní, jak byl vyřazen ten imobilizér - jestli chybu nehledat tam (uklepaný drát apod.)
-
PetrM
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: ned 30.12.2012 01:00
To relé můžu zkusit jiný, z toho druhého auta jako tu jednotu, ale nevím které to je
Vedení od jednotky po čerpadlo je taky ok a napájení jednotky podle schéme je taky správně.
K tomu imobilizéru- když byl v autě a neodblokoval jsem ho, tak se nezaplo zapalování ( nesvítily kontrolky) a netočil startér.
K tomu imobilizéru- když byl v autě a neodblokoval jsem ho, tak se nezaplo zapalování ( nesvítily kontrolky) a netočil startér.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
Obávám se, že v tom druhém autě (1993) ho nenajdeš, tam byl zas jiný systém. Montovalo se totiž od začátku ledna do konce prosince 1994. Když sundáš dekl nad nohama řidiče, je to nalevo nahoře, je na něm nahoře napsáno AS-M Schaltgetriebe (pro manuální převodovku - předpokládám, že ji máš a má ji i to druhé auto).
-
PetrM
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: ned 30.12.2012 01:00
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
-
PetrM
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: ned 30.12.2012 01:00
-
PetrM
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: ned 30.12.2012 01:00
