Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 velký BC benzín/diesel
Zdravím, chci požádat o radu, zda je možné vymontovat velký BC z e36 325tds a namontovat do e36 325i tak aby funkoval jak má. Snažil jsem se tento problém najít ale neúspěšně.
Dočetl jsem se tady, že problém by mohl nastat v případě jiného počtu válců.
V mém případě mám ale stejný počet válců (tedy 6) ale rozdílné palivo. Může to být problém? bude výpočet spotřeby, dojezd, atd funkovat správně?
Díky za rady
Dočetl jsem se tady, že problém by mohl nastat v případě jiného počtu válců.
V mém případě mám ale stejný počet válců (tedy 6) ale rozdílné palivo. Může to být problém? bude výpočet spotřeby, dojezd, atd funkovat správně?
Díky za rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
máte na mysli funkci 20 v servisním menu palubního počítače, kde se mění ten koeficient?
dle vzorce: nový koeficient = starý koeficient * ( reálná spotřeba / spotřeba na BC )
nastavení konkrétní motorizace by mi přišlo lepší. Jawamaniak22 víte více informací o tomto způsobu?
jestli je to tak, dalo by se říct že že jsou všechny BC stejné (není mezi nimi rozdíl) a až v Mnichově po zasazení do konkrétního auta, s konkrétním motorem, se nastavovaly.
dle vzorce: nový koeficient = starý koeficient * ( reálná spotřeba / spotřeba na BC )
nastavení konkrétní motorizace by mi přišlo lepší. Jawamaniak22 víte více informací o tomto způsobu?
jestli je to tak, dalo by se říct že že jsou všechny BC stejné (není mezi nimi rozdíl) a až v Mnichově po zasazení do konkrétního auta, s konkrétním motorem, se nastavovaly.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
pokud se koduje tak je jedno jestli je z 4válce nebo R6, diagnostikou se tam nakoduje přesně motor
jinak to že stačí jakykoliv 6válec (bez kodovani) je taky volovina mám na B20 BC z B32 (M3) a ani mi na to nestačily korekce (pořád to byl velký rozdíl cca + 3litry ) a teprvé s kodováním jsem to až vyřešil kdy se tam prostě nastavil M50B20, je to vždy lepší nakodovat (a nastavit seriový 1000 koeficient) než něco ladit koeficientem. Ale zase právda neumí to každý (dostat se do BC).
jinak to že stačí jakykoliv 6válec (bez kodovani) je taky volovina mám na B20 BC z B32 (M3) a ani mi na to nestačily korekce (pořád to byl velký rozdíl cca + 3litry ) a teprvé s kodováním jsem to až vyřešil kdy se tam prostě nastavil M50B20, je to vždy lepší nakodovat (a nastavit seriový 1000 koeficient) než něco ladit koeficientem. Ale zase právda neumí to každý (dostat se do BC).
tak jsem pořídil BC. Starý panel s check kontrolem s teploměrem jsem vyndal a místo něj zapojil koupený velký BC. Zapojil jsem jen černý konektor protože bílí nemám. S velkým očekáváním jsem čekal co se bude dít a nic... BC se ani nerozsvítil, na připojení vůbec nereaguje.... tak mě napadá jestli je vůbec funkční?
Ví někdo jak by se měl po připojení pouze na černý konektor BC chovat?
Díky za odpovědi...
Ví někdo jak by se měl po připojení pouze na černý konektor BC chovat?
Díky za odpovědi...
tak jsem pořídil BC. Starý panel s check kontrolem s teploměrem jsem vyndal a místo něj zapojil koupený velký BC. Zapojil jsem jen černý konektor protože bílí nemám. S velkým očekáváním jsem čekal co se bude dít a nic... BC se ani nerozsvítil, na připojení vůbec nereaguje.... tak mě napadá jestli je vůbec funkční?
Ví někdo jak by se měl po připojení pouze na černý konektor BC chovat?
Díky za odpovědi...
Ví někdo jak by se měl po připojení pouze na černý konektor BC chovat?
Díky za odpovědi...
asi by sis měl přečíst tohle a potom pokládat dotazi na konkrétní nejasnosti....Design píše:Nechci zakladat nove tema ja mam dotaz jiny. Pokud auto nema vubec BC da se tam dat? Pokud ano co je vše k tomu potreba diky
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68194
viz téma o bc- bílý konektor pin 13 - UKOSTŘENÍbawou píše:tak jsem pořídil BC. Starý panel s check kontrolem s teploměrem jsem vyndal a místo něj zapojil koupený velký BC. Zapojil jsem jen černý konektor protože bílí nemám. S velkým očekáváním jsem čekal co se bude dít a nic... BC se ani nerozsvítil, na připojení vůbec nereaguje.... tak mě napadá jestli je vůbec funkční?
Ví někdo jak by se měl po připojení pouze na černý konektor BC chovat?
Díky za odpovědi...
možná jsem špatně hledal, ale nim moc jsem o tom nenačel... zmíňku o ukostření jsem našel jen v tý tabulce.shade741 píše:viz téma o bc- bílý konektor pin 13 - UKOSTŘENÍbawou píše:tak jsem pořídil BC. Starý panel s check kontrolem s teploměrem jsem vyndal a místo něj zapojil koupený velký BC. Zapojil jsem jen černý konektor protože bílí nemám. S velkým očekáváním jsem čekal co se bude dít a nic... BC se ani nerozsvítil, na připojení vůbec nereaguje.... tak mě napadá jestli je vůbec funkční?
Ví někdo jak by se měl po připojení pouze na černý konektor BC chovat?
Díky za odpovědi...
Nicméně znamená to tedy že musím panel ukostřit aby funkoval? Proč starý panel kostru nepotřebuje?
K tomu aby velký bc funkoval a zvládal alespoň jen věci co uměl panel s check kontrolem stačí spojit 13pin z bílé zásuvky s rámem auta? Rozumím tomu dobře?