Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E92 DKG

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mike-ee »

Zdravím. Chtěl bych se zeptat jestli tady má někdo věcné zkušenosti s 335i s převodovkou DKG. Jak se to chová, jestli to žere víc, jak je to nákladově s tou převodovkou atd.. Rád bych ale znal zkušenosti z praxe.

Druhý dotaz je, jestli se nechá předělat volant, na typ s pádlama, které jsou rozdělené vpravo plus(přeřazování) vlevo minus(podřazování) a ne ten výmysl na každém pádlu obojí....
Rades_1
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 09.06.2009 00:00
Bydliště: Příbram

#2 Příspěvek od Rades_1 »

Odpovím ti na druhý dotaz :) Mám řazení na volantu s tou nesmyslnou logikou k sobě +, od sebe - na každé straně a také jsem uvažoval nad pádlama z m3 nebo z faceliftu, kde je pouze + a - na jedné straně. Předělat to lze a dokonce se prodávají celé kity, na ebayi jsem to viděl... Bohužel nestačí vyměnit volant, ale je třeba měnit i nějakou jednotku/jednotky pod volantem. Prý to nakódovat nestačí. Hodně bude záležet na tom, za kolik seženeš potřebný hardware a pak někoho šikovného, kdo to nakóduje. Já si to spočítal cca před půl rokem na něco přes 20 tisíc (včetně kostry volantu bez multifunkce a bagu), tak jsem to zavrhnul. Pokud by to někdo uměl za méně, uvažoval bych o tom, jinak mi to přijde jako vyhozené peníze. Hlavně, pokud tam už pádla jsou. Třeba jdou ale překódovat ty současný, aby jedna strana řadila jen jedním směrem ;)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#3 Příspěvek od IlikeU »

Dkg je super perfektně řadí ta rychlost je dokonalá, spotřeba je velice podobná jde o styl jízdy takže těžko soudit.

padla umíme dodělat jak klasické ke oba down - up + nebo left - right + nic se kodovat nemusí!!!

zrovna to děláme na 330ix

hned jak to budeme mít hotové budem dávat foto na btracing.cz nabo na facebook https://www.facebook.com/BTracingCZ

budou tam fotky tak celkové náklady
MrScully
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: stř 05.09.2007 00:00
Bydliště: Plzeň

#4 Příspěvek od MrScully »

Osobní zkušenost s provozem DCT nemám, ale úmyslně jsem se jí při koupi auta vyhnul, protože na zahraničních fórech jsou zkušenosti lidí, že jim odešla třeba po 100 tisících km a jedinou možností byla její výměna. Četl jsem kupříkladu diskusi, že nějaký Holanďan si pro ni jel velkou dálku někam na jih Německa, kde ji sehnal pouze za nějakých 4000 EUR a měl hroznou radost, že nemusí platit 9000 EUR za výměnu, jak mu nacenili v servisu.
LadenaM3
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 24.11.2006 01:00

#5 Příspěvek od LadenaM3 »

Myslím, že DKG resp. DCT má pouze M3 E9x a nově F80. Vše otatní u 3er je hydrodynamický měnič a planetový automat...
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od mike-ee »

Tak jsi právě získal novou informaci :wink:

Je to stejná převodovka jako v M3 konstrukčně s malými úpravami.

V EU bylo možné objednat do 335i v určitém období, v USA ve verzi 335is
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od VRsix »

Presne tak, jel jsem s 335i, byla to myslim konec 2012 nebo zacatek 2013 a mela DKG.
LadenaM3
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 24.11.2006 01:00

#8 Příspěvek od LadenaM3 »

No jo kluci, máte pravdu, DKG bylo vždy spojeno s motorem 35i a dělalo se i do 1 er :-). Pokud máte někdo osobní zkušenost, podělte se, prosím. To mě zajímá...

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=28007585538
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od VRsix »

Mam zkusenost, ze to radi krasne, pri zarazeni nahoru to udela takovej krasnej zvuk :) ale neni to az tak bozi jako PDK v Porsche :) :)
LadenaM3
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 24.11.2006 01:00

#10 Příspěvek od LadenaM3 »

Zajímají mě klasický vlastnosti automatických převodovek:
1) Jak jste spokojeni s rychlostí řazení nahoru a dolů (např. srovnání 335i DKG vs. M3 DKG), přesnost meziplynů při podřazování
2) Pokud to chápu dobře, tak v 335i to má jen 2 režimy rychlosti řazení - obyč. a sport. Je v nich podtstatný rozdíl?
3) Jak se převodovka zachová v manuálu při kick-downu? Doufám, že aspoň ve sportu nebude dělat nic, dokud jí nedám povel pádlem
4) Jak se chová v manuálu při dosažení omezovače? Doufám, že aspoň ve sportu nebude dělat nic, dokud jí nedám povel pádlem
5) Jak je to s dynamikou a spotřebou (DKG vs. manuál)?
Odpovědět