Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E92 DKG
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím. Chtěl bych se zeptat jestli tady má někdo věcné zkušenosti s 335i s převodovkou DKG. Jak se to chová, jestli to žere víc, jak je to nákladově s tou převodovkou atd.. Rád bych ale znal zkušenosti z praxe.
Druhý dotaz je, jestli se nechá předělat volant, na typ s pádlama, které jsou rozdělené vpravo plus(přeřazování) vlevo minus(podřazování) a ne ten výmysl na každém pádlu obojí....
Druhý dotaz je, jestli se nechá předělat volant, na typ s pádlama, které jsou rozdělené vpravo plus(přeřazování) vlevo minus(podřazování) a ne ten výmysl na každém pádlu obojí....
Odpovím ti na druhý dotaz
Mám řazení na volantu s tou nesmyslnou logikou k sobě +, od sebe - na každé straně a také jsem uvažoval nad pádlama z m3 nebo z faceliftu, kde je pouze + a - na jedné straně. Předělat to lze a dokonce se prodávají celé kity, na ebayi jsem to viděl... Bohužel nestačí vyměnit volant, ale je třeba měnit i nějakou jednotku/jednotky pod volantem. Prý to nakódovat nestačí. Hodně bude záležet na tom, za kolik seženeš potřebný hardware a pak někoho šikovného, kdo to nakóduje. Já si to spočítal cca před půl rokem na něco přes 20 tisíc (včetně kostry volantu bez multifunkce a bagu), tak jsem to zavrhnul. Pokud by to někdo uměl za méně, uvažoval bych o tom, jinak mi to přijde jako vyhozené peníze. Hlavně, pokud tam už pádla jsou. Třeba jdou ale překódovat ty současný, aby jedna strana řadila jen jedním směrem 


Dkg je super perfektně řadí ta rychlost je dokonalá, spotřeba je velice podobná jde o styl jízdy takže těžko soudit.
padla umíme dodělat jak klasické ke oba down - up + nebo left - right + nic se kodovat nemusí!!!
zrovna to děláme na 330ix
hned jak to budeme mít hotové budem dávat foto na btracing.cz nabo na facebook https://www.facebook.com/BTracingCZ
budou tam fotky tak celkové náklady
padla umíme dodělat jak klasické ke oba down - up + nebo left - right + nic se kodovat nemusí!!!
zrovna to děláme na 330ix
hned jak to budeme mít hotové budem dávat foto na btracing.cz nabo na facebook https://www.facebook.com/BTracingCZ
budou tam fotky tak celkové náklady
Osobní zkušenost s provozem DCT nemám, ale úmyslně jsem se jí při koupi auta vyhnul, protože na zahraničních fórech jsou zkušenosti lidí, že jim odešla třeba po 100 tisících km a jedinou možností byla její výměna. Četl jsem kupříkladu diskusi, že nějaký Holanďan si pro ni jel velkou dálku někam na jih Německa, kde ji sehnal pouze za nějakých 4000 EUR a měl hroznou radost, že nemusí platit 9000 EUR za výměnu, jak mu nacenili v servisu.
No jo kluci, máte pravdu, DKG bylo vždy spojeno s motorem 35i a dělalo se i do 1 er
. Pokud máte někdo osobní zkušenost, podělte se, prosím. To mě zajímá...
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=28007585538

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=28007585538
Zajímají mě klasický vlastnosti automatických převodovek:
1) Jak jste spokojeni s rychlostí řazení nahoru a dolů (např. srovnání 335i DKG vs. M3 DKG), přesnost meziplynů při podřazování
2) Pokud to chápu dobře, tak v 335i to má jen 2 režimy rychlosti řazení - obyč. a sport. Je v nich podtstatný rozdíl?
3) Jak se převodovka zachová v manuálu při kick-downu? Doufám, že aspoň ve sportu nebude dělat nic, dokud jí nedám povel pádlem
4) Jak se chová v manuálu při dosažení omezovače? Doufám, že aspoň ve sportu nebude dělat nic, dokud jí nedám povel pádlem
5) Jak je to s dynamikou a spotřebou (DKG vs. manuál)?
1) Jak jste spokojeni s rychlostí řazení nahoru a dolů (např. srovnání 335i DKG vs. M3 DKG), přesnost meziplynů při podřazování
2) Pokud to chápu dobře, tak v 335i to má jen 2 režimy rychlosti řazení - obyč. a sport. Je v nich podtstatný rozdíl?
3) Jak se převodovka zachová v manuálu při kick-downu? Doufám, že aspoň ve sportu nebude dělat nic, dokud jí nedám povel pádlem
4) Jak se chová v manuálu při dosažení omezovače? Doufám, že aspoň ve sportu nebude dělat nic, dokud jí nedám povel pádlem
5) Jak je to s dynamikou a spotřebou (DKG vs. manuál)?