Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Škubání při rozjezdu. ( nedrží volnoběh )

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Glazz
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00

#1 Příspěvek od Glazz »

Nedávno jsem tu psal jestli se po výměně lambda sondy musí vymazat v RJ chyba, protože se mě furt hádal volnoběh nechal jsem napojit na diagnostiku. Lambda tam nebyla,ale naskočil Elektromagnet volnoběhu, ale řekli mě že mám předem vyčistit ventil volnoběhu, tak jsem ho prostříkal sprejem na sání pro jistotu jsem prostříkal i váhu a klapku, ale nedaří se volnoběh nedrží a ješte k tomu začalo při rozjezdu škubat jen na jedničku dvojka už jede v pohodě.
Neví někdo co jsem mohl poškodi ? popř. mám koupit ten elektromagnet ? ješte bych se chtěl zeptat jestli by mohl takovou blbost zpusobovat vzduchový filtr.
Díky
( BMW E36 316i )
Mesa
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: čtv 15.01.2009 01:00
Bydliště: Kolín/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Mesa »

Skubat, jakoze kdyz se rozjizdis na 1, tak musis dat hodne plynu a pustit spojku jinak to chcipne? Pokud ano, mne tohle presne delalo, kdyz si to nasavalo falesnej vzduch -> Hadice co vede ze spod za vahou vzduchu, do toho kolena. M50B20.
Glazz
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00

#3 Příspěvek od Glazz »

Pravě naopak musím se rozjíždět opatrně.. Na plnej se ani snad rozjet nedá to je jak kdyby jsem dal plnej brzdu plnej brzdu prostě to houpe, takže opatrně se rozjet s jedničkou a pak už jede.
Glazz
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00

#4 Příspěvek od Glazz »

Už si pravdu nevím rady, dneska jsem celej den čistil sací system, měl jsem komplet rozdělaný.
1.Kontrola hadic - OK
2.Vyčištění váhy
3.Vyčištění klapky
4.čidlo klapky + zkouška jiného - bezezměny ( jen když to začne klesat a odpojím ho tak se to srovná, při odpojeném je to stejny.
5.ventil volnoběhu + zkouška jiného - bezezměny + ( co se stane když ho odpojím ?
6.odvětrální klikovky nová hadice + vyčištění separatoru - u toho bych se zastavil hadice byla rozežraná tak jsem vyměnil hadici, ten plastovej separator jsem pročitšil čističem na brzdy, ale zdál se mě taky dost rozežranej dovnitř sice nejde videt,ale ta vrtulka nebo co to je byla taková nejistá - mohla by to být příčina?
7. Těsnění - tam se mě zdá že to bylo dost zasviněný od oleje je to normalní ? muže to být něco společnýho s tím separatorem od odvetrávání ?
8.Nová lambda sonda
9. Baterka byla odpojená byl jsem chvíly jezdit a FURT stejny!

Prosím o nějakou radu ..
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#5 Příspěvek od Foldas »

olej v sání nesmí být to znamená že separator je ko. Tyhle motory jsou strašně citlivé na falešný vzduch. Ještě to může přisávat přes odvětrávání nadrže.
Rony
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 14.05.2014 00:00

#6 Příspěvek od Rony »

Foldas píše:olej v sání nesmí být to znamená že separator je ko. Tyhle motory jsou strašně citlivé na falešný vzduch. Ještě to může přisávat přes odvětrávání nadrže.
Jak přes odvětrávání nádrže?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#7 Příspěvek od Foldas »

ze sání jde hadice přes el.mg. ventil do aktivního uhlí a dál do nádrže
Odpovědět