Dál se chci zeptat na saharu, jestli s tím nemá nějakou souvislost. Když jsem dojel po náročnější cestě domů všiml jsem si, že mi poprvé sepla visca, byl to celkem hukot
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Sahara, klima - jak otestovat?
-
lukepostulka
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Jak si určitě všichni všimli, venku je nádherné (a teplé) počasí. Po první projíždce v tomhle počasí jsem chtěl zapnout klimu ve svojí E36 325i 92 a nějak se jí nechtělo, přitom když jsem jí zkoušel projet nedávno v zimě zdálo se mi že fungovala, ale možná to byl jen studený vzduch z venku. Chci se zeptat, je nějaký postup jak vyzkoušet, která komponenta nefunguje?
Dál se chci zeptat na saharu, jestli s tím nemá nějakou souvislost. Když jsem dojel po náročnější cestě domů všiml jsem si, že mi poprvé sepla visca, byl to celkem hukot
ale sahara nejela, není to špatně? Nemůže tam být souvislost?
Dál se chci zeptat na saharu, jestli s tím nemá nějakou souvislost. Když jsem dojel po náročnější cestě domů všiml jsem si, že mi poprvé sepla visca, byl to celkem hukot
pokud ti se ti zdá že to nechladí tak zajeď do servisu, až ti zjistí gramáž chladiva, případně ať tam pustí barvivo a ukáže se kde je netěsnost....
klimu jsem zkoušel taky zapnul jsem vnitřní okruh, na plno jsem to pustil do všech výdechů, nechal na dvoře cca 5 minut pak přišel do auta a bylo to pěkně vychlazené
visco mě tedy šla pořád i v zimě...sahara dle mého slouží k dochlazování...
klimu jsem zkoušel taky zapnul jsem vnitřní okruh, na plno jsem to pustil do všech výdechů, nechal na dvoře cca 5 minut pak přišel do auta a bylo to pěkně vychlazené
visco mě tedy šla pořád i v zimě...sahara dle mého slouží k dochlazování...
-
lukepostulka
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
tak když zapnu klimu tlačítkem tak se nic neděje, jen se rožne kontrolka, ale z motoru se nic neozve, žádný pokles otáček, podle mě se nesepne ani kompresor. Pokud ti šla visca i v zimě tak je na tom něco divného, já auto už párkrát docela potrápil, ale naplno sepla až teďkom a věř mi, to poznáš že zapla 
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
Viska spíná podle teploty. Většinou když stojí běžící auto na místě...v koloně, v létě na křižovatce a pod.
Větrák na klima chladiči spíná když viska nestačí, ovšem pokud je zapojené čidlo v chladiči ze strany od světla spolujezdce
Větrák ve spojitosti s klimou spíná spolu s klima kompresor. Cvaknutí elektromagnetické spojky, na kompresoru je jasně slyšet. Cvakne téměř okamžitě po zmáčknutí čudlíku
Větrák na klima chladiči spíná když viska nestačí, ovšem pokud je zapojené čidlo v chladiči ze strany od světla spolujezdce
Větrák ve spojitosti s klimou spíná spolu s klima kompresor. Cvaknutí elektromagnetické spojky, na kompresoru je jasně slyšet. Cvakne téměř okamžitě po zmáčknutí čudlíku
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Elektrický ventilátor před chladičem je dvourychlostní.
Na nižší otáčky sepne vždy, když je v činnosti kompresor klimatizace, nezávisle na teplotě.
Teplotní čidlo v chladiči spíná podle teploty vody v chladiči, jak jinak, když je v chladiči namontované. Nepamatuju přesně, ale snad je to 91 st.C na nižší otáčky a 99 st.C na vyšší.
Pokud kompresor nejede vůbec, je buď málo chladiva nebo je vadné dvojčidlo nízkého/vysokého tlaku chladiva, které je mezi pravým světlometem a nádobou ostřikovače.
Test ventilátoru: Sejmout štekr z čidla teploty v chladiči a při zapnutém zapalování zkusit propojovat piny drátem. Na jednu kombinaci jsou nízké otáčky, na druhou vysoké, na třetí nic. Piny jsou tam tři.
Test množství chladiva: Sejmout čepičku z plnícího ventilu na trubce klimatizace a např. malým šroubovákem krátce zatlačit na kuželku. Ventil je jako v ráfku. Pokud prudce nesykne, je to prázdné nebo skoroprázdné.
Test dvojčidla tlaku: Pokud je tlak v systému v normálu, ani vysoký ani nízký, jsou vždy dva a dva piny propojené. K ověření stačí tzv. "šlusmetr" nebo v nouzi žárovka a el.vodiče.
Na nižší otáčky sepne vždy, když je v činnosti kompresor klimatizace, nezávisle na teplotě.
Teplotní čidlo v chladiči spíná podle teploty vody v chladiči, jak jinak, když je v chladiči namontované. Nepamatuju přesně, ale snad je to 91 st.C na nižší otáčky a 99 st.C na vyšší.
Pokud kompresor nejede vůbec, je buď málo chladiva nebo je vadné dvojčidlo nízkého/vysokého tlaku chladiva, které je mezi pravým světlometem a nádobou ostřikovače.
Test ventilátoru: Sejmout štekr z čidla teploty v chladiči a při zapnutém zapalování zkusit propojovat piny drátem. Na jednu kombinaci jsou nízké otáčky, na druhou vysoké, na třetí nic. Piny jsou tam tři.
Test množství chladiva: Sejmout čepičku z plnícího ventilu na trubce klimatizace a např. malým šroubovákem krátce zatlačit na kuželku. Ventil je jako v ráfku. Pokud prudce nesykne, je to prázdné nebo skoroprázdné.
Test dvojčidla tlaku: Pokud je tlak v systému v normálu, ani vysoký ani nízký, jsou vždy dva a dva piny propojené. K ověření stačí tzv. "šlusmetr" nebo v nouzi žárovka a el.vodiče.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
lukepostulka
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
