Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Letní pneu - zkušenosti, doporučení
Jo zkusím ty Vredestein a poreferuji. Před tím byly Bridgestone tak uvidím jak na tom budou ty Vredestein.
Jen ještě přemýšlím jaké ty Vredestein to nakonec budou zda:
Vredestein Ultrac Vorti - http://www.pneunet.cz/pneu/24471/vredes ... 2-y-letni/
či
Vredestein Ultrac Sessanta - http://www.pneunet.cz/pneu/14312/vredes ... 2-y-letni/
Nějak to rozhodnu.
Zatím díky všem
Jen ještě přemýšlím jaké ty Vredestein to nakonec budou zda:
Vredestein Ultrac Vorti - http://www.pneunet.cz/pneu/24471/vredes ... 2-y-letni/
či
Vredestein Ultrac Sessanta - http://www.pneunet.cz/pneu/14312/vredes ... 2-y-letni/
Nějak to rozhodnu.
Zatím díky všem
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3935
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
nahoře někdo píše, že Bridže Potenza RE050A sou šity... nesouhlasím.
co se týče jízdních vlastností (záběr/brždění nasuchu i mokru, hlučnost) jsou silně nadprůměrné až vynikající, na suchu a ve velkém teple se skoro blíží semislikům
jediné mínus je RFT a nekomfort z toho vyplývající
a samozřejmě životnost může být pro někoho mínus - guma s treadwear 140 prostě nemůže vydržet dlouho, mých 272 kobyl dokáže ty gumy sežrat za 18-20 tis km... což mi neva, preferuju jízdní vlastnosti
co se týče jízdních vlastností (záběr/brždění nasuchu i mokru, hlučnost) jsou silně nadprůměrné až vynikající, na suchu a ve velkém teple se skoro blíží semislikům
jediné mínus je RFT a nekomfort z toho vyplývající
a samozřejmě životnost může být pro někoho mínus - guma s treadwear 140 prostě nemůže vydržet dlouho, mých 272 kobyl dokáže ty gumy sežrat za 18-20 tis km... což mi neva, preferuju jízdní vlastnosti
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Když už jsme u cenové hladiny RE050 a Treadwear těsně nad 100, jaké máte kdo zkušenosti s Toyo R1R v běžném provozu?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem nepsal, že jsou shity. Psal jsem, že vlastnosti jsou dobré, ale v porovnání s Pirelli P7 Cinturato mi nepřišel takový rozdíl. RE050 je hodně měkká guma. Mě taky nejde o prachy, ale opravdu nehodlám řešit nový gumy každý léto, nebo se bát, že na nich nedojedu sezónupavproch píše:nahoře někdo píše, že Bridže Potenza RE050A sou šity... nesouhlasím.
co se týče jízdních vlastností (záběr/brždění nasuchu i mokru, hlučnost) jsou silně nadprůměrné až vynikající, na suchu a ve velkém teple se skoro blíží semislikům
jediné mínus je RFT a nekomfort z toho vyplývající
a samozřejmě životnost může být pro někoho mínus - guma s treadwear 140 prostě nemůže vydržet dlouho, mých 272 kobyl dokáže ty gumy sežrat za 18-20 tis km... což mi neva, preferuju jízdní vlastnosti

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 22.05.2011 00:00
kámoš je měl... nemoh si je vynachválit, jde do nich znovu... překvapivě v pohodě i na mokru - samozřejmě s dobrou geometrií... zrovna včera o nich básnil, že je bude objednávatFrancis píše:Když už jsme u cenové hladiny RE050 a Treadwear těsně nad 100, jaké máte kdo zkušenosti s Toyo R1R v běžném provozu?

jinak padlo tu slovo o Nexen N9000, ty můžu doporučit zase osobně já... na mokru taky nejsou vůbec špatný... na to, že ještě před půlrokem jsem tuhle značku obcházel obloukem, tyhle mě přesvědčili...
taky jsem jezdil na Rockstone F105... na suchu skoro nedržej a na mokru jsou jenom pro otrlé psychopaty

jinak můžu doporučit třeba Falken FK452, Continental Sport Contact 2, Maxxis MA Z1 Victra na takové to běžné ježdění

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 22.05.2011 00:00
Tak tyhle jsem mel Toyo Proxes T1 RFrancis píše:Když už jsme u cenové hladiny RE050 a Treadwear těsně nad 100, jaké máte kdo zkušenosti s Toyo R1R v běžném provozu?
No sice ne na BMW, ale žádná slava. Dobře držely jízdní vlastnosti dobře pokud jsi vzpomínám. Ale ta výdrž byla slabá. Jednu a něco sezony a šli do sběrného dvoru. Na autě byli co nemělo extra výkon nějakých 55kW. Rád ale jezdívám sportovní jízdou např do zatáček ale držely. Rozjezdy jsem s nima neměl že bych se rozjížděl aby mě pískaly gumy. Z toho už jsem vyrostl. Pokud se výroba nezměnila nevím. Pokud chceš i větší nárůst km tak vol něco jiného.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Tady jsem našel docela pěkný výklad ohledně UTQG od kolegů z Honda klubu:
http://www.honda-club.cz/forum/cms_view ... f2063d818e
"...doporučení pro použití pneumatik (nebude s ním třeba hodně lidí souhlasit, ale je to můj názor, tak to tak berte)
- pro běžný provoz s občasným sportovním svezením je TradeWear optimání kolem 300 (jsou to také nejčastěji prodávané)
- pro častou sportovní jízdu i třeba s občasným svezením na okruhu je TradeWear optimání kolem 200, rozhodně bych nechodil moc pod 150. Měkčí pneu, třeba právě Toyo R888 s TradeWear 100 jsou dobré na sprinty nebo amatérské závody, ale v běžném provozu nedokážete využít limit směsi, ale přitom zmizí pneu daleko rychleji. Navíc tyto pneumatiky s TradeWear 100 a nižším, se dají velice snadno přehřát (například jízdou po dálnici) a není tedy problém gumy odrovnat třeba za 3000km pokud jedete několikrát rychle po dálnici Praha - Brno. Dojde prostě k přehřátí a tím daleko rychlejšímu opotřebení."
http://www.honda-club.cz/forum/cms_view ... f2063d818e
"...doporučení pro použití pneumatik (nebude s ním třeba hodně lidí souhlasit, ale je to můj názor, tak to tak berte)
- pro běžný provoz s občasným sportovním svezením je TradeWear optimání kolem 300 (jsou to také nejčastěji prodávané)
- pro častou sportovní jízdu i třeba s občasným svezením na okruhu je TradeWear optimání kolem 200, rozhodně bych nechodil moc pod 150. Měkčí pneu, třeba právě Toyo R888 s TradeWear 100 jsou dobré na sprinty nebo amatérské závody, ale v běžném provozu nedokážete využít limit směsi, ale přitom zmizí pneu daleko rychleji. Navíc tyto pneumatiky s TradeWear 100 a nižším, se dají velice snadno přehřát (například jízdou po dálnici) a není tedy problém gumy odrovnat třeba za 3000km pokud jedete několikrát rychle po dálnici Praha - Brno. Dojde prostě k přehřátí a tím daleko rychlejšímu opotřebení."
- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
Taky docela uvažuju nad těma Nexen N8000. Když to testovali, tak na suchu a mokru vycházeli podobně jako ty "lepší" značky. Taky záleží, jestli vůbec věřit těm testům-viz podvody. Já třeba jezdím normálně, na pohodu, žádný brzda-plyn a drifty, takže si myslím, že ty gumy, vzhledem k ceně - pneu 245/40R18 za 2tis je dobrá volba. Jsou korejský a ta firma má nějakou historii, oproti vyloženě čínám...
"Nexen je korejská značka, založená roku 1942. Firma s původním názvem Woosung Tires se pyšní 70 let propracovanou technikou. Firma vyrobila v Koreji první pneumatiku v roce 1956 a vyvinula radiální pneumatiky s tvarem dezénu "V" v sérii 60. Své jméno změnila společnost z Woosung Tires na Nexen Tires v roce 2000, jako součást inovace. Od té doby prošla mnohými zlepšeními. Na domácím trhu se podílí 20%. S více než 250 prodejními místy ve 120 zemích světa se stala sklutečně světově známou značkou. "
Škoda Rapid a Octavia bude používat pneu Nexen :
http://www.autofox.cz/index.php?idx=47960
http://www.autofox.cz/index.php?idx=44949
http://pneu-test.cz/letni-225-45-r17/nexen-n8000
Takže bych se toho asi nebál...

"Nexen je korejská značka, založená roku 1942. Firma s původním názvem Woosung Tires se pyšní 70 let propracovanou technikou. Firma vyrobila v Koreji první pneumatiku v roce 1956 a vyvinula radiální pneumatiky s tvarem dezénu "V" v sérii 60. Své jméno změnila společnost z Woosung Tires na Nexen Tires v roce 2000, jako součást inovace. Od té doby prošla mnohými zlepšeními. Na domácím trhu se podílí 20%. S více než 250 prodejními místy ve 120 zemích světa se stala sklutečně světově známou značkou. "
Škoda Rapid a Octavia bude používat pneu Nexen :
http://www.autofox.cz/index.php?idx=47960
http://www.autofox.cz/index.php?idx=44949
http://pneu-test.cz/letni-225-45-r17/nexen-n8000
Takže bych se toho asi nebál...

EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3935
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
pavproch neska na AF píše:taxem neodolal a nahodil ty 18" se semislikama na brambora.... krapet je zahřál asi 30km slušné jízdy a pak chvíli zaprasil.... ty woe.... pomíjím hlučnost (jako daily driver si takle hlučné gumy dokážu představit jen stěží), ale jinak.... :lovestruck:pavproch píše:počkaj, až vyzkušam ty federaly, co sem dostal spolu s 18" ráfkama
neskutečný grip při akcelaraci i decelaraci, v zatáčkácch velmi jisté a precizní vedení, v kolejích nijak zvlášť nervózní ..... v rychlých zatáčkách mají mez držím/nedržím oproti RE050A nebo P-zero při rychlostech o 20-30 km vyšších.... jo, opravdu dost dobrá guma - nejen pro kravení na okruhu, ale i pro přesun k a od odkruhu....
příští týden pudou dolu (bo daily car, pudou tam non RFT P-zera) a pak mám dilema..... nechat si je, až (jestli vůbec) někdy pojedu na NS nebo jiný ring nebo je pustit dál (bo .... brambor je na kravení na okruhu těžký a nemotorný - xD a m4Zlika je mi líto týrat....)
pokud mi někdo uděláte neodolatelnou nabídku, tak bude rozhodnuto....
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Tak jasně - jak je kontrakt s VW hned se můžou začít stavět fabriky.. 
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-sv ... ny-v-cesku
Doufám, že to jednání bude taky "vřelý" jak s Amazonem..

http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-sv ... ny-v-cesku
Doufám, že to jednání bude taky "vřelý" jak s Amazonem..

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Bridgestone Adrenalin re002, treadwear 220 = poměrně měkká směs. Uživatelské zkušenosti? Jak na mokru?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition