Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Alternator m50b25 VYRESENO! novy problem
Ahoj vsem. Naskytl se mi problem s dobijenim. Po otoceni klicku do 2.polohy se mi nerozsviti kontrolka dobijeni. Vsechno to zacalo v patek kdyz sem sotva dojel domu. Postupně mi začalo všechno pohasínat ale kontrolka nesvitila. Po nabiti sem nastartoval v pohode ale nedobiji. Pri nastartovanym motoru sem nameril 12v na baterce. Docetl jsem se o kabelu co vede do altiku kvuli vybuzeni. Podle schematu kabel, ten slabsi z altiku vede do budiku. Muze bejt v haji jen kabel nebo to vypada spis na celej altik? Diky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tak novej poznatek k problemu. uhliky vymeneny( jeden byl uplne v riti a druhej to mel za par). ale problem s dobijenim pretrvava. postup vpred vidim v tom, ze pri druhy poloze klicku mi uz sviti dobijeni(nekdy jo a nekdy ne, staci poklepat na altik a rozsviti se - divny). ale pri nastartovanym motoru je na baterce porad malo stavy( kolem 11V). muze to bejt snimaci krouzek?? protoze kdyz bezi motor, tak obcas problikne dobijeni... dik za rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tak aktualni poznatek. vymenenej regulator za fung novej. po namontovani a otoceni klicku se baterka na budikach normalne rozsvitila, tak uz jsem jasal radosti ze to bude fungovat. po nastartovani ale stale nedobijelo( napeti na baterce postupne klesalo az auto chciplo). po naslednem znovu otoceni klickem se uz kontrolka ani nerozsvitila. na budicim kabelu do altiku je cca 11V( baterka byla KO, tak bylo pripojeny na ni druhy auto). muze bejt jeste neco v haji na altiku ze i pres to, ze budici stava to nej jde tak se proste nevybudi??? dik za rady, uz sem z toho znacne na*ran
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tak zavada vyresena. koupil sem jinej altik a dobijime. jen se naskytnul jinej problem. ted kdyz nastartuju, tak mi obcas kolisaj otacky. nekdy min, nekdy vic az do skoro chcipnuti. z vejfuku je citit dost nespalenej benzin. podotykam ze predtim to nedelalo a po vymene altiku to zaclo delat. nekdy se mi taky zda, ze kdyz pridam plyn, tak je to auto na chvili "priduseny". nevite co by to mohlo bejt? cetl sem nekde ze pri dyl odpojeny baterce se musi udelat reset jednotky. je to pravda nebo to je nejakej vymysl? diky
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Reset DME se ti provedl "automaticky" po delší době odpojení akumulátoru. Stačí ujet 30-50 km aby si DME uložilo adaptační hodnoty a bude to OK.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
hadice jsou vsechny tak jak byly. predtim to nedelalo a po 3mesicich kdy auto stalo tak to zacalo takhle blbnout. svicky vymeneny vcera a zadna zmena. prijde mi ze to i vic zere. ale za studena je volnobeh krasnej, ale po zahrati to proste nekdy houpe. nekdy celkem dost ze to skoro chcipne a nekdy jen tak pohupuje v rozmezi tak 100 otacek. celkem me i zarazi ten smrad nespalenyho benzinu. vsechno co sem odpojoval sem prolez a nikde to neni praskly, odpojeny nebo tak neco... nemuze to delat treba lambda?