Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
řízení e36
repas je celkem drahej, i když je to půlka o proti novému, staré řízení vyjde kolem 1000kč
děkuji za odpověd, přidávám jí sem do tématu, kdyby jí někdo někdy také hledal
by MattyX
liší se jenom převodama řízení Wink
do roku 96 měly všechny 3.5 otáčky, od 96 všechny 3.25 ot. i včetně M3 3.2
Jenom 3.0 m3 měla 3.0ot Wink
děkuji za odpověd, přidávám jí sem do tématu, kdyby jí někdo někdy také hledal
by MattyX
liší se jenom převodama řízení Wink
do roku 96 měly všechny 3.5 otáčky, od 96 všechny 3.25 ot. i včetně M3 3.2
Jenom 3.0 m3 měla 3.0ot Wink
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
No přetěsnit by možná stačilo. Vůle bych řek že velký nejsou ale teče to snad kudy může. Sada na přetěsnění se dá pořídit v BMW nebo to vyrábí někdo jinej.beny-maser píše:na repas řízení musíš mít certifikát, žádné ND neseženeš,
čili odpověď zní nelze,leda by jsi si všechno dokázal vyrobit doma,
dá se to doma pouze přetěsnit.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Pro mnohé je to asi z ruky, ale ve Zlíně to dělá Klimacar.cz repase a opravy servořízení a hydraulik i na náklaďáky Mercedes atd. Osobáky samozřejmě taky, díly těsnění bere od výrobního programu Mitsubishi (gufera fakt bytelný) a dalších. Teflonový těsnění sežene jakýkoliv, nebo nechává vyrobit u odborníků. Doživitní záruka.. ty díly jsou mnohem lepší či srovnatelné jako origo.
Těsnící sada např. od Meyle to je typická sračka co se prodává na takový to domácí šudlení. Měli to pod mikroskopem, kroužky úplně křivý a povrchově nepravidelný vydrží tak na tu 2roky záruku mno..
Komplet repas pokud je třeba znamená vyčištění a přetěsnění serva, srovnání a broušení hřebene, vymezení vůlí pastorku (zejm. kolem středu), galvanický tvrdochrom, leštění hydr. tyče atd. + dolej volej ATF.
Těsnící sada např. od Meyle to je typická sračka co se prodává na takový to domácí šudlení. Měli to pod mikroskopem, kroužky úplně křivý a povrchově nepravidelný vydrží tak na tu 2roky záruku mno..
Komplet repas pokud je třeba znamená vyčištění a přetěsnění serva, srovnání a broušení hřebene, vymezení vůlí pastorku (zejm. kolem středu), galvanický tvrdochrom, leštění hydr. tyče atd. + dolej volej ATF.
A kolik to tak stojí, nevíš prosím?Totic píše:Pro mnohé je to asi z ruky, ale ve Zlíně to dělá Klimacar.cz repase a opravy servořízení a hydraulik i na náklaďáky Mercedes atd. Osobáky samozřejmě taky, díly těsnění bere od výrobního programu Mitsubishi (gufera fakt bytelný) a dalších. Teflonový těsnění sežene jakýkoliv, nebo nechává vyrobit u odborníků. Doživitní záruka.. ty díly jsou mnohem lepší či srovnatelné jako origo.
Těsnící sada např. od Meyle to je typická sračka co se prodává na takový to domácí šudlení. Měli to pod mikroskopem, kroužky úplně křivý a povrchově nepravidelný vydrží tak na tu 2roky záruku mno..
Komplet repas pokud je třeba znamená vyčištění a přetěsnění serva, srovnání a broušení hřebene, vymezení vůlí pastorku (zejm. kolem středu), galvanický tvrdochrom, leštění hydr. tyče atd. + dolej volej ATF.
dal řízení z 328 která měla údajně 160tis najeto, zatím nic neteče, vypadá že je bez vůle, dnes jdu na geošku, tak uvidíme..., třeba něco odhalí... je mě sere, že je opačně volnat snad ho srovnají na geošce (zatím to stálo 1000kč za řízení a 300kč za olej do serva + musím koupit v bmw 2x těsnění Okroužek typuju to na 15kč za jeden.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Tak 160k km je ještě jako dobrý při nájezdy 250k+ bych tomu už věnoval investici. Každopádně vůli kolem středu už jinak neodstraníte. Cena komplet (bohužel) 7.000,-
Mě se to stalo sice při nájezdu 180k, že ty boční gufera pod manžetama tekly a i když to vyměnili tak servo teklo furt, celej olej pod auto ještě v servise. Tak mi to mechoš vzal na tu repasi. Cena mě samozřejmě šokovala, ale už je to pár let tak jsem na to zapomněl.
Až nedávno se mi stala další příhoda se servočerpadlem to už se brousilo (15 let budiž pochváleno
tak mi dal nové (original náhrada) ZF - splašili ho záhadně jen za 2.700,-. Myslel jsem původně, že je zas nějak špatnej ten hřeben čili jel jsem přímo tam. Ale když to rozdělal tak byl úplně čistej a těsnej. Na první pohled po 4letech poznal, že je to jejich práce.
Mě se to stalo sice při nájezdu 180k, že ty boční gufera pod manžetama tekly a i když to vyměnili tak servo teklo furt, celej olej pod auto ještě v servise. Tak mi to mechoš vzal na tu repasi. Cena mě samozřejmě šokovala, ale už je to pár let tak jsem na to zapomněl.

Až nedávno se mi stala další příhoda se servočerpadlem to už se brousilo (15 let budiž pochváleno
