Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

řízení e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
j3ykobim
Registrovaný
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
Bydliště: Město snů

#1 Příspěvek od j3ykobim »

Je řízení na e36 na všechny modely a rok stejný? je dobré něco důležitého vědět před výměnou? díky
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#2 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Projeď ETK kam se všude dávalo. Vím, že M3 3.0 má jiné - proměnlivý převod.

Pokud to měníš za jetý, tak si nech radši stávající servohřeben repasovat a bude řízení jako z linky.
j3ykobim
Registrovaný
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
Bydliště: Město snů

#3 Příspěvek od j3ykobim »

repas je celkem drahej, i když je to půlka o proti novému, staré řízení vyjde kolem 1000kč

děkuji za odpověd, přidávám jí sem do tématu, kdyby jí někdo někdy také hledal

by MattyX
liší se jenom převodama řízení Wink

do roku 96 měly všechny 3.5 otáčky, od 96 všechny 3.25 ot. i včetně M3 3.2
Jenom 3.0 m3 měla 3.0ot Wink
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#4 Příspěvek od kizby »

koupíš starej a bude taky špatnej a pak zjistíš že repas je nejrozumější řešení. Mě repas na E46 vyšel na 4000 Kč. Za 6000 mi ho poslali a 2000 vratili když jsem poslal můj zpátky
Ondra23
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: ned 14.12.2008 01:00

#5 Příspěvek od Ondra23 »

Dá se řízení repasovat doma? nebo je na to potřeba nějaký speciállní nářadí který nejde nahradit popřípadě vyrobit. Existuje nějaká repas sada na e36 řízení?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

na repas řízení musíš mít certifikát, žádné ND neseženeš,
čili odpověď zní nelze,leda by jsi si všechno dokázal vyrobit doma,
dá se to doma pouze přetěsnit.
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od paveld »

Zrepasují to komplet, tzn. tak aby i převodka byla bez vůle?
Ondra23
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: ned 14.12.2008 01:00

#8 Příspěvek od Ondra23 »

beny-maser píše:na repas řízení musíš mít certifikát, žádné ND neseženeš,
čili odpověď zní nelze,leda by jsi si všechno dokázal vyrobit doma,
dá se to doma pouze přetěsnit.
No přetěsnit by možná stačilo. Vůle bych řek že velký nejsou ale teče to snad kudy může. Sada na přetěsnění se dá pořídit v BMW nebo to vyrábí někdo jinej.
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#9 Příspěvek od kizby »

paveld píše:Zrepasují to komplet, tzn. tak aby i převodka byla bez vůle?
Ano komplet, naženou na starou převodku kov kterej už tam není. Prostě je to pak jako nové.
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od paveld »

Paráda, taky bych to potřeboval :-). Jen se trochu bojim kolik to vydrží.
Mesa
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: čtv 15.01.2009 01:00
Bydliště: Kolín/Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Mesa »

Cau, date nejake tipy, kam jste davali rizeni na repas?diky.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#12 Příspěvek od Foldas »

ja jsem bral na e39 komplet střeva z allegra za nějakých 1900 kč drží to tam už od léta
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#13 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Pro mnohé je to asi z ruky, ale ve Zlíně to dělá Klimacar.cz repase a opravy servořízení a hydraulik i na náklaďáky Mercedes atd. Osobáky samozřejmě taky, díly těsnění bere od výrobního programu Mitsubishi (gufera fakt bytelný) a dalších. Teflonový těsnění sežene jakýkoliv, nebo nechává vyrobit u odborníků. Doživitní záruka.. ty díly jsou mnohem lepší či srovnatelné jako origo.

Těsnící sada např. od Meyle to je typická sračka co se prodává na takový to domácí šudlení. Měli to pod mikroskopem, kroužky úplně křivý a povrchově nepravidelný vydrží tak na tu 2roky záruku mno..

Komplet repas pokud je třeba znamená vyčištění a přetěsnění serva, srovnání a broušení hřebene, vymezení vůlí pastorku (zejm. kolem středu), galvanický tvrdochrom, leštění hydr. tyče atd. + dolej volej ATF.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Totic píše:Pro mnohé je to asi z ruky, ale ve Zlíně to dělá Klimacar.cz repase a opravy servořízení a hydraulik i na náklaďáky Mercedes atd. Osobáky samozřejmě taky, díly těsnění bere od výrobního programu Mitsubishi (gufera fakt bytelný) a dalších. Teflonový těsnění sežene jakýkoliv, nebo nechává vyrobit u odborníků. Doživitní záruka.. ty díly jsou mnohem lepší či srovnatelné jako origo.

Těsnící sada např. od Meyle to je typická sračka co se prodává na takový to domácí šudlení. Měli to pod mikroskopem, kroužky úplně křivý a povrchově nepravidelný vydrží tak na tu 2roky záruku mno..

Komplet repas pokud je třeba znamená vyčištění a přetěsnění serva, srovnání a broušení hřebene, vymezení vůlí pastorku (zejm. kolem středu), galvanický tvrdochrom, leštění hydr. tyče atd. + dolej volej ATF.
A kolik to tak stojí, nevíš prosím?
j3ykobim
Registrovaný
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
Bydliště: Město snů

#15 Příspěvek od j3ykobim »

dal řízení z 328 která měla údajně 160tis najeto, zatím nic neteče, vypadá že je bez vůle, dnes jdu na geošku, tak uvidíme..., třeba něco odhalí... je mě sere, že je opačně volnat snad ho srovnají na geošce (zatím to stálo 1000kč za řízení a 300kč za olej do serva + musím koupit v bmw 2x těsnění Okroužek typuju to na 15kč za jeden.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#16 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Tak 160k km je ještě jako dobrý při nájezdy 250k+ bych tomu už věnoval investici. Každopádně vůli kolem středu už jinak neodstraníte. Cena komplet (bohužel) 7.000,-

Mě se to stalo sice při nájezdu 180k, že ty boční gufera pod manžetama tekly a i když to vyměnili tak servo teklo furt, celej olej pod auto ještě v servise. Tak mi to mechoš vzal na tu repasi. Cena mě samozřejmě šokovala, ale už je to pár let tak jsem na to zapomněl. 8)

Až nedávno se mi stala další příhoda se servočerpadlem to už se brousilo (15 let budiž pochváleno :) tak mi dal nové (original náhrada) ZF - splašili ho záhadně jen za 2.700,-. Myslel jsem původně, že je zas nějak špatnej ten hřeben čili jel jsem přímo tam. Ale když to rozdělal tak byl úplně čistej a těsnej. Na první pohled po 4letech poznal, že je to jejich práce.
Odpovědět