Zdarec, slyšel jsem, že při výměně termostatu je třeba měnit i jeho plastový "kryt" - na odkazu poz. č. 4 CONNECTION FLANGE+vše okolo něho.
Máte s tím někdo zkušenost ? Kamarád mi říkal, že se to musí měnit všechno, a když se to neudělá, tak to potom vždy teče. Já si myslím, že je to zbytečný, že když se vymění gumová těsnění, že by to přece mělo stačit.
- napadlo mě měnit jen to gumové těsnění - poz. 8
Víc bych neměnil. Ale jestli s tím má podobnou zkušenot víc lidí, jako ten můj kámoš ( on je totiž někdy až bych řekl zbytečný puntičkář ), tak to vyměním všechno.
ODKAZ: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna termostatu u 328i E36 - motor M52B28
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
Doplním zkušenost.
Po výměně termostatu za nový, krásný,... + celého domku včetně těsněníček, pičičurinek, aby to bylo 100% v cajku.
Se nafoukly některé hadice - zjistilo se, že motůrek tlakuje - komprese do vody.
takže následovala krásná oprava za cca 18k - přebroušení hlavy, ...
Ale dobrý, motor má teď vyšší kompresi = o cca půl koně při cca 7000 rpm víc.
Po výměně termostatu za nový, krásný,... + celého domku včetně těsněníček, pičičurinek, aby to bylo 100% v cajku.
Se nafoukly některé hadice - zjistilo se, že motůrek tlakuje - komprese do vody.
takže následovala krásná oprava za cca 18k - přebroušení hlavy, ...
Ale dobrý, motor má teď vyšší kompresi = o cca půl koně při cca 7000 rpm víc.
