Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak brzdí vaše e36ka?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
Zdarec, chtěl bych se zeptat, jak vám brzdí vaše 36ky. Mám nové brzdy - kotouče brembo a destičky ATE. A musím říct, že je to skoro bezezměny, proti původním, ne moc hezkým brzdám.
Když to srovnám třeba s oktávkou, kde byly nové destičky, hned byl pedál tvrdší a brzdilo to úplně jinak. I novější auto s málo najetými km měli ten pedál prostě tvrdší.
U mě je z počatku celkem měkej a postupně to brzdí - což mi vyhovuje, ale čekal jsem, že to bude brzdit víc.
Když to srovnám třeba s oktávkou, kde byly nové destičky, hned byl pedál tvrdší a brzdilo to úplně jinak. I novější auto s málo najetými km měli ten pedál prostě tvrdší.
U mě je z počatku celkem měkej a postupně to brzdí - což mi vyhovuje, ale čekal jsem, že to bude brzdit víc.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 22.05.2011 00:00
na předku Brembo MAX & Brembo desky a brzdí to na okruhu krásně, jak se zahřejou, brzdí to snad ještě víc... samozřejmě jim dávam odpočinek, aby se nezpařily... na zadku jsem ještě neměnil, ale někdo tam dával Zimmermanny, desky nevim
v běžnym provozu paráda, jezdim bez ABS
odvzdušněný okruh a nová brzdovka (every 2yrs) povinnost...
v běžnym provozu paráda, jezdim bez ABS
odvzdušněný okruh a nová brzdovka (every 2yrs) povinnost...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně ještě brzdové hadice, pokud jsou zpuchřelé už, tak se můžou nafukovat 
Brzdovej válec je po těch letech každej jinej, gumičky v něm taky nejsou nejnovější...

Brzdovej válec je po těch letech každej jinej, gumičky v něm taky nejsou nejnovější...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
Jasan, díky za tipy. Co se tyče brzdovky - brzdy mi dělal jeden borec a já myslel, že výměná kapaliny je snad samozřejmost - ještě se ho zeptám.
Jo, jako nebrzdí to zle, když se fakt šlapne. To je důvod proč se ptám. Jezdil jsem v gti golfech, A3 a všude se stačilo jenom trošku dotknout brzdy a už jste letěli zubama na volant - tohle mi právě hodně nevyhovuje. Jsem rád za tohle. Spíš mi jde o to, jestli to tak máte taky, nebo si jen ujíždím na nedokonalosti mého brzdového systému
Jo, jako nebrzdí to zle, když se fakt šlapne. To je důvod proč se ptám. Jezdil jsem v gti golfech, A3 a všude se stačilo jenom trošku dotknout brzdy a už jste letěli zubama na volant - tohle mi právě hodně nevyhovuje. Jsem rád za tohle. Spíš mi jde o to, jestli to tak máte taky, nebo si jen ujíždím na nedokonalosti mého brzdového systému

Ne, ne. To je prostě tím, jako jsou, nebo byly, BMW stavěné. Né žádné user friendly pro každého jak třeba VAG nebo francouzi, ale prostě pro řízení. To samé posilovač, v jiných autech má účinek mnohem silnější, ale pak z toho řízení nemáš takový pocit, že víš o všem, co se u předních kole děje tak, jako v BMW 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
Parda píše:Ne, ne. To je prostě tím, jako jsou, nebo byly, BMW stavěné. Né žádné user friendly pro každého jak třeba VAG nebo francouzi, ale prostě pro řízení. To samé posilovač, v jiných autech má účinek mnohem silnější, ale pak z toho řízení nemáš takový pocit, že víš o všem, co se u předních kole děje tak, jako v BMW
Přesně, přesně! Mluvíš mi z duše, zejména o tom posilovači! To je téma o kterým se často před ostatníma zmiňuji. Všem vychvaluju jaký je to skvělý auto na řízení, že prostě ty kola fakt citíš. Zrovna předevčírem jsem jel v novějším focusu a to řízení prostě gumový...hnus.. měl jsem chuť vystoupit a jít pěšky.
Tak paráda, jsem rád že tak, jak to je, tak to má být!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
mne ten brzdovy asistent e36 vyhovuje...ked zmacknem pomaly brzdi slabsie na take dobrzdovacky staci...vlastne tak sa brzdi vacsinu cesty...a ked clovek na to dupne fakt z nudze a poriadne rychlo pritlaci tak to auto brzdi paradne 
inac ked stojim namieste tak si naslapem pedal poriadne a potom to bezdi lepsie

inac ked stojim namieste tak si naslapem pedal poriadne a potom to bezdi lepsie

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Mno.. když jsem měl E36 první dva roky, kde byly ještě ATE origo tak stačilo do pedálu ťuknout/kopnout a brzdy se okamžitě zakusovaly - parádní decelerace. Pak přišlo na výměnu předních desek a kotoučů. Dal jsem Brembo kot. a desky ATE Ceramic. Takže stejná konfigurace jako Xander.. :/
Jediný co funguje po dvou letech na 100% je, že se ty kola nešpiní a jsou pořád jako nový.
A postupem času je brždění docela GUMOVÝ, brzdovka měněna každej rok, odvzdušněno. Pak měněná ATE hadice, odvzdušněno. Jediné co už mám podezření je brzdovej válec / posilovač, že tam prej nějaká membráná může být vychozená či co.. Ten pedál mě sere, klade docela odpor a musím naňho šlapat víc než kdysi.
- můžu potvrdit že i u jiných BMW jsou brzdy parádně dávkovatelné
- na 16" zimních je to horší než na 17", zvlášť roleta na asfaltu řve ABS
- ty kotouče Brembo mám spíš ocelově matné barvy a ne leskle stříbrné jako ATE
Jediný co funguje po dvou letech na 100% je, že se ty kola nešpiní a jsou pořád jako nový.
A postupem času je brždění docela GUMOVÝ, brzdovka měněna každej rok, odvzdušněno. Pak měněná ATE hadice, odvzdušněno. Jediné co už mám podezření je brzdovej válec / posilovač, že tam prej nějaká membráná může být vychozená či co.. Ten pedál mě sere, klade docela odpor a musím naňho šlapat víc než kdysi.
- můžu potvrdit že i u jiných BMW jsou brzdy parádně dávkovatelné
- na 16" zimních je to horší než na 17", zvlášť roleta na asfaltu řve ABS
- ty kotouče Brembo mám spíš ocelově matné barvy a ne leskle stříbrné jako ATE

Tak, takxander8387 píše:Parda píše:Ne, ne. To je prostě tím, jako jsou, nebo byly, BMW stavěné. Né žádné user friendly pro každého jak třeba VAG nebo francouzi, ale prostě pro řízení. To samé posilovač, v jiných autech má účinek mnohem silnější, ale pak z toho řízení nemáš takový pocit, že víš o všem, co se u předních kole děje tak, jako v BMW
Přesně, přesně! Mluvíš mi z duše, zejména o tom posilovači! To je téma o kterým se často před ostatníma zmiňuji. Všem vychvaluju jaký je to skvělý auto na řízení, že prostě ty kola fakt citíš. Zrovna předevčírem jsem jel v novějším focusu a to řízení prostě gumový...hnus.. měl jsem chuť vystoupit a jít pěšky.
Tak paráda, jsem rád že tak, jak to je, tak to má být!
