Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Špatné starty teplého motoru E39 528i
Dobrý den,
mám problém s e39 528i. Studené starty jsou na první otočení, ale teple musim točit dále, řekněme 2-5 sekund, motor naskočí na nižší než volnoběžné otáčky. Dále se v tomto módu hůř vytáčí motor, jde na 5 válců pravděpodobně. Někdy na to pomáhá vypnout motor a znova nastartovat, ale to tak jednou z deseti pokusů.
Diagnostika neukazuje žádný problém (ale pravda vycitali jsme to na studeném motoru)
Čidlo vacky a kliky se měnily v lednu letošního roku preventivně.
Jsem trochu bezradny.
Díky.
mám problém s e39 528i. Studené starty jsou na první otočení, ale teple musim točit dále, řekněme 2-5 sekund, motor naskočí na nižší než volnoběžné otáčky. Dále se v tomto módu hůř vytáčí motor, jde na 5 válců pravděpodobně. Někdy na to pomáhá vypnout motor a znova nastartovat, ale to tak jednou z deseti pokusů.
Diagnostika neukazuje žádný problém (ale pravda vycitali jsme to na studeném motoru)
Čidlo vacky a kliky se měnily v lednu letošního roku preventivně.
Jsem trochu bezradny.
Díky.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
svíčky a cívky byly měněny ?
Má auto LPG ?
Pokud má LPG je to dost častý problém špatného seřízení a díky tomu je ochuzená směs auto pak prská a nestartuje a jede na 5válců ....klidně takže i tato možnost by tam byla. Řešení je nějakej čas jezdit na benzín a pozorovat ráno jak chytá.
Co olej v motoru kdy byl měněný ?
Diagnostika něco hlásí ?
Má auto LPG ?
Pokud má LPG je to dost častý problém špatného seřízení a díky tomu je ochuzená směs auto pak prská a nestartuje a jede na 5válců ....klidně takže i tato možnost by tam byla. Řešení je nějakej čas jezdit na benzín a pozorovat ráno jak chytá.
Co olej v motoru kdy byl měněný ?
Diagnostika něco hlásí ?
Jestli ti nezloběj ty nový čidla kliky a vačky??? Jestli jsou určitě OK, tak by to mohlo být čidlo teploty motoru, typicky se takhle projevuje, ŘJ má nesprávný informace o aktuální teplotě motoru, ale neví o tom, protože nepozná, že to čidlo měří jiný hodnoty, a dává špatnou směs (resp. jinou, než má být a třeba se to "uchlastává", nebo je to moc "chudý").
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 382
- Registrován: stř 22.11.2006 01:00
- Bydliště: Jižní Morava (Goding)
Mrkni na váhu vzduchu. Měl sem podobný problém u M5 jedna váha kryplovala a diagnostika nic neukázala. Při studeném motoru vše ok, ale pokud sem startoval zahřáté auto tak se dusilo a motor jel na méň válců. Nechal sem ho schládnout a zase startovalo v pohodě. Občas sem auto nemohl při startu udržet pod plynem jak to haprovalo.
Tak jsem potkal video, které ten můj problém dost popisuje...
https://youtu.be/4lfjDf_eO3Q
S tím, že píše, že problém byl snímač vacky.
Uvidíme.
https://youtu.be/4lfjDf_eO3Q
S tím, že píše, že problém byl snímač vacky.
Uvidíme.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
tak mám podobnej problém či skoro stejnej ... nestatuje horkej motor ...až vychladne ...a je to čidlo klikové hřídele ...
tady popisuje ... studenej motor chytne a jede s nějakým omezeným výkonem ale pak po nějaké době uplně zdechne ...co jsem studoval a potvrdil mi to i guru jarax je to čidlo kliky....takže se jde objednávat VDO SIEMENS ....728i stejnej motor
https://www.youtube.com/watch?v=ybDadkusf_I
tady popisuje ... studenej motor chytne a jede s nějakým omezeným výkonem ale pak po nějaké době uplně zdechne ...co jsem studoval a potvrdil mi to i guru jarax je to čidlo kliky....takže se jde objednávat VDO SIEMENS ....728i stejnej motor
https://www.youtube.com/watch?v=ybDadkusf_I