spousta lidí s pětkama to nechce slyšet (a spousta z nich přešla z E60 do E65), ale díky Dynamic drivu umí sedmička celkem zajímavý věci, podvozkově je pak E65 s dynamic drivem rychlejší než E60 bez DD a bez Mpaketu, jenže dynamic drive se nabízí i do E60 a E60 s dynamicem už opravdu sedí, ačkoliv bych sportovním svezením nenazval ani E60 ani E65, ani E90, sou to těžké krávy dělané spíš na komfort,
hlavně sedmička musí mít dynamic drive, bez toho na jakoukoliv sportovní jízdu (krom rovně

) zapomeň.
co se motorů týče M54B30 je stará škola, žadný valvetroniky, stará koncepce motoru, spotřebově mezi něma nebude moc rozdíl (stejné auto, stejná převodovka) s 545i v manualu se dá taky jezdit kolem 9ti klidně. navíc na projev V8 žáadnej šestiválec nemá.
další argument je výbava, ty E60ky v šestihrnku sou většinou strašny socky a sehnat to s Logic 7, dynamic drive, komfortama, CCC nebo CIC mi přijde skoro nerealny (ale třeba sou)
naopak nevýhodou V8 je u E60 prakticky nemožnost cokoliv dělat na autě, na nic není přístup a dělat gufera na autě je dost utopie, idealně fakt motor ven, už dělat na tom svíčky je za trest.
u V8 N62 taky počítej s přetěsněním motoru.
pokud se nudíš zajíamavé počtění najdeš tady.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909