Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M54B30 vs N62B44
Nazdar hoši
mám takú dilemu neviem sa rozhodnúť medzi týmito dvomi motormi, strašne ma to láka isť do V8 ale dosť sa bojím nákladov na servis a údržbu všeobecne oproti R6. Čo sa týka spotreby tak mi je to viac menej jedno kedže to určite dám na LPG. Vedel by mi niekto dať odhad o koľko drahšie by bolo servisovať V8? Preštudoval som cele forum ohľadom problémov s 45i a je tu ešte niečo čoho sa obávať pripadne načo si dať pozor okrem toho problému s O-ringom? Jazdím 90% dialnice cca 150km denne čo myslíte že by bolo vhodnejšie? Skúste mi prosím niekto vykecať tu V8 
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
kdybys řekl že jezdíš 90procent město doporučím šestiválec ...pokud jezdíš 90procent dálnice tak V8.
Ono právě na dálnici žerou skoro stejně fakt litr max dva rozdíl a při vyšší rychlosti ta V8 žere stejně cca. Takže rozdíly jsou největší ve městě kde si V8 vezme o 4-5litrů více jinak dálky je to skoro stejné....
Pokud narazíš na krásnou V8 běž do ní. Jinak asi podle stavu ...pokud bude pěkná 530i tak asi tu jinak jak píše nademnou hledal bych 545i -550i je to super volba na dlouhé cesty ve spojení s LPG.
navíc za 10-15let budeme vzpomínat na krásné motory ala V8 či V12. Budou nedostupné pro běžné lidi ...
Ono právě na dálnici žerou skoro stejně fakt litr max dva rozdíl a při vyšší rychlosti ta V8 žere stejně cca. Takže rozdíly jsou největší ve městě kde si V8 vezme o 4-5litrů více jinak dálky je to skoro stejné....
Pokud narazíš na krásnou V8 běž do ní. Jinak asi podle stavu ...pokud bude pěkná 530i tak asi tu jinak jak píše nademnou hledal bych 545i -550i je to super volba na dlouhé cesty ve spojení s LPG.
navíc za 10-15let budeme vzpomínat na krásné motory ala V8 či V12. Budou nedostupné pro běžné lidi ...
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Vůbec nejsem proti V8, chce to jen investici do LPG. Jezdím však s 530i manual-6q a jsem velmi spokojen se spotřebou, docela mě překvapuje. Naposled Brno->Vídeň 7,7l/100 a naz5 dohomady 7,9l. Cesta na Big (dost svižně): Brno->Havl.Brod.->MnichovoHr. 7,8l/100km. Pokud jedu jen okresku, 1.třída v provozu tak do 7,4l. Čistě dálnice to umí cca 8,2l (140km/h). Takže bych s tím do LPG ani nehrnul.
Jen to město je za 12,5.
Jen to město je za 12,5.
-
mobilman
- Člen Klubu
- Příspěvky: 220
- Registrován: stř 22.11.2006 01:00
- Bydliště: Ostrava / E60 545i
- Klubové ID: 900
Ahoj: měl jsem v tom jasno vždy jsem chtěl 8V (už hodně pamatuju a jezdil jsem i 8V Tatra 603). jezdím hodně město a pod 13,6l benzín to už neumím, o to je větší zábava při případném předjíždění. Na dálnici pod 10l. Mám 545i už 4 roky, automat řadí super už při 2000 ot. všechny stupně, takže když chceš nevytáčíš motor a déle vydrží. Za mně 8V 545i - neprodám ho a nechám si ho v benzínu až do konce jako veterána. 
Super chalani díky za rady
síce ste ma veľmi neodhovorili ale úprimnosť sa cení
keď kukám inzeráty tak zisťujem že 545i zohnať v dobrom stave je dosť rarita tak sa skôr obzerám po 7er, zaujala ma https://auto.bazos.cz/inzerat/63702223/ ... 000-km.php čo nato hovoríte? Hlavne ma trápi či budem mať taký športový pôžitok z jazdy ako pri 5ke lebo 7er mi skôr príde ako loď než ako auto 
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
spousta lidí s pětkama to nechce slyšet (a spousta z nich přešla z E60 do E65), ale díky Dynamic drivu umí sedmička celkem zajímavý věci, podvozkově je pak E65 s dynamic drivem rychlejší než E60 bez DD a bez Mpaketu, jenže dynamic drive se nabízí i do E60 a E60 s dynamicem už opravdu sedí, ačkoliv bych sportovním svezením nenazval ani E60 ani E65, ani E90, sou to těžké krávy dělané spíš na komfort,
hlavně sedmička musí mít dynamic drive, bez toho na jakoukoliv sportovní jízdu (krom rovně
) zapomeň.
co se motorů týče M54B30 je stará škola, žadný valvetroniky, stará koncepce motoru, spotřebově mezi něma nebude moc rozdíl (stejné auto, stejná převodovka) s 545i v manualu se dá taky jezdit kolem 9ti klidně. navíc na projev V8 žáadnej šestiválec nemá.
další argument je výbava, ty E60ky v šestihrnku sou většinou strašny socky a sehnat to s Logic 7, dynamic drive, komfortama, CCC nebo CIC mi přijde skoro nerealny (ale třeba sou)
naopak nevýhodou V8 je u E60 prakticky nemožnost cokoliv dělat na autě, na nic není přístup a dělat gufera na autě je dost utopie, idealně fakt motor ven, už dělat na tom svíčky je za trest.
u V8 N62 taky počítej s přetěsněním motoru.
pokud se nudíš zajíamavé počtění najdeš tady.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
hlavně sedmička musí mít dynamic drive, bez toho na jakoukoliv sportovní jízdu (krom rovně
co se motorů týče M54B30 je stará škola, žadný valvetroniky, stará koncepce motoru, spotřebově mezi něma nebude moc rozdíl (stejné auto, stejná převodovka) s 545i v manualu se dá taky jezdit kolem 9ti klidně. navíc na projev V8 žáadnej šestiválec nemá.
další argument je výbava, ty E60ky v šestihrnku sou většinou strašny socky a sehnat to s Logic 7, dynamic drive, komfortama, CCC nebo CIC mi přijde skoro nerealny (ale třeba sou)
naopak nevýhodou V8 je u E60 prakticky nemožnost cokoliv dělat na autě, na nic není přístup a dělat gufera na autě je dost utopie, idealně fakt motor ven, už dělat na tom svíčky je za trest.
u V8 N62 taky počítej s přetěsněním motoru.
pokud se nudíš zajíamavé počtění najdeš tady.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
V8 a ne jinak. Vyse je psano ze r6 jezdi svizne za 7-8. Chtel bych to videt. Jezdim svizne a jsem na nejakych 15ti po meste kdyz mam naladu tak spalim nadrz za 18. Mimo mesto umi v8 jet 180-200 v kuse za 12-13. 150 umi i pod 10. R6 je fajn a puvodne jsem ji hledal taky. Ale cenove ji sezenes za stejny penize jako v8 a vybavou na tom budes hure. I v8 umi byt socka ale jak psal jarax s komfortama HUDem Dd l7 active steeringem atd 530i budes tezko hledat a o to hur m54.
Jinak servisne na tom bude m54 onneco levneji. Ale u e60 bys tak jako tak mel nechat dost penez stranou
V8 v automatu za me. Manual patri do 3er
Jinak servisne na tom bude m54 onneco levneji. Ale u e60 bys tak jako tak mel nechat dost penez stranou
V8 v automatu za me. Manual patri do 3er
E60 545i Blacksapphire
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
neberu je na servis, ale servisuju dál, mám pořád ještě asi 15-20 zákazníků s E60 který sem jezdí protože sou to pohodový lidi kteří si to většinou koupili omylem a většinu z nich to auto přesvědčilo že už si E60 nikdy nekoupí, a je to s těma E60 furt dokola
věčně
- někam zatečeny
- zlamany draty do kufru
- problémy s elektrikou
- problémy s CCC
- problémy s IBS
- furt nějaký vrzání, skřípání atd
ale jak říkal nedávno jeden zákazník, ona většina lidí sedne do těch E60 z nějakých oktávek a pak je to pro ně fantastické auto, pro mě je oktávka uplně mega shit kterým bych nejel pro rohlíky a pak je jasný že haním E60 která je uplně na jinym levelu než většina aut na silnici.
ale třeba E90 je mnohem vychytanější a méně poruchové auto.
prostě na tom furt člověk něco řeší, sranda je že těch 15-20ks E60 je tady skoro stejně často jak cca 50ks E65,
každej at si koupí co chce, za chvilku bude lepší kupovat E60 jelikož to padá na ceně jak hrušky, E65 furt stojí pěkna od 200-350 a tak to je už 8 let (kamárad kupoval 735i v LPG za 220 v roce 2009) před pul rokem se ta jeho prodala za 190k, ztráta 30k za 7 let mi přijde super, za chvilu budou pěkny E60 stát kilo a pěkná sedma furt skoro 3.
věčně
- někam zatečeny
- zlamany draty do kufru
- problémy s elektrikou
- problémy s CCC
- problémy s IBS
- furt nějaký vrzání, skřípání atd
ale jak říkal nedávno jeden zákazník, ona většina lidí sedne do těch E60 z nějakých oktávek a pak je to pro ně fantastické auto, pro mě je oktávka uplně mega shit kterým bych nejel pro rohlíky a pak je jasný že haním E60 která je uplně na jinym levelu než většina aut na silnici.
ale třeba E90 je mnohem vychytanější a méně poruchové auto.
prostě na tom furt člověk něco řeší, sranda je že těch 15-20ks E60 je tady skoro stejně často jak cca 50ks E65,
každej at si koupí co chce, za chvilku bude lepší kupovat E60 jelikož to padá na ceně jak hrušky, E65 furt stojí pěkna od 200-350 a tak to je už 8 let (kamárad kupoval 735i v LPG za 220 v roce 2009) před pul rokem se ta jeho prodala za 190k, ztráta 30k za 7 let mi přijde super, za chvilu budou pěkny E60 stát kilo a pěkná sedma furt skoro 3.
Úplne zdieľam Jaraxov názor na ochcavky, keď som začínal pozerať auta tak som sa rozhodoval medzi novou Škodovkou (rozumná voľba z hľadiska prevádzkových nákladov) a starším BMW a kedže v práci jazdím na služobnej oktávke tak viem aká hrôza to je. Nič proti majiteľom týchto aút ale to je tak strašne nudné auto s absolútnou absenciou nejakého charakteru že si radšej za 200tisíc kúpim bicykel. 1:0 BMW 
