Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Camshafts adaption- kde je problém

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

tak to má jen 5er,
ostatní auta mají čidla stejny (745i, X5 4,4, N62) je to kvuli místu
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#22 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Spise mam ted jednu otazecku, sice blbou, ale v noci jsem hledal na zahranicnich forech a ted to nemohu najit, abych to ukazal. Nekdo tam psal, ze mel ty same chyby a nevedel co s tim a to vymenil snad vse. Nakonec vymenil baterii, nechal nakodovat a bylo po problemu. Dale psal, ze baterie byla hned vybita a skoro porad nenastartoval. Kdyz se na to podivam, jsem na tom uplne stejne a na vypisu chyb, kdyz se podivam na Volty, pri kterych se to ukaze, tak je mam po 12V, ale on mel to same. Mohla to byt u nej nahoda nebo je to i realne mozne?
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#23 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Nikdo neví co by to ještě mohlo být? Zkontroloval jsem od každého čidla kabel až do jednotky a vše ok. Naposled mi auto muselo jet v nouzovém režimu, protože jelo max 70 a při sešlápnutí plynu bylo mrtvo a nejelo to víc. Smazal jsem chyby a zase to jelo v klidu a naskočila kontrolka motoru cca po 200km zas, ale už jede.
Odpovědět