E61 vstriky
-
tom955i
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 01.11.2012 01:00
-
tom955i
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 01.11.2012 01:00
-
mi00wa
- Registrovaný
- Příspěvky: 949
- Registrován: pát 06.04.2012 00:00
- Bydliště: Kunvald
-
tom955i
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 01.11.2012 01:00
-
Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Na to si přišel kde, že hrozí propálení pístu? Tohle není benzín, kde chudá směs = vysoká teplota, u nafty je to spíš naopak. Na druhou stranu, i když budou přepady ok a korekce super, klidně můžeš píst propálit, protože vstřik špatně rozprašuje a ukapává.mi00wa píše:jak velké nádobky to jsou ?
Jinak 1 válec vstřik už hrozí propálení pístu.
a 6 válec se blíží taky ke smrti.
Mužeš udělat ještě korekci přes Diagnostiku.
otáčky na volnoběh kolísají ?
To píšu proto, že někdo je klidně schopen repasovat jen konkrétní vstřiky právě podle výsledků testu přepadů, což o tom, co se skutečně děje ve válci neřekne vůbec nic.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
tom955i
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 01.11.2012 01:00
-
mi00wa
- Registrovaný
- Příspěvky: 949
- Registrován: pát 06.04.2012 00:00
- Bydliště: Kunvald
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
-
Joj
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: úte 18.12.2012 01:00
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
údajně pokud už jsou hodně v prdeli, tak nerovnoměrným chodem motoru zejména na volnoběh.
Nicméně problém celého managmentu DDE je ten, že jednotka dokáže právě v docela velkém rozsahu pomocí korekcí tyhle příznaky tlumit a maskovat. Nicméně jak už psali kluci výše - aktuální stav a funkčnost vstřikovačů v podsatě nepoznáš na 100% jinak, než že je vyškubneš z hlavy a zavezeš do bosch servisu
Nicméně problém celého managmentu DDE je ten, že jednotka dokáže právě v docela velkém rozsahu pomocí korekcí tyhle příznaky tlumit a maskovat. Nicméně jak už psali kluci výše - aktuální stav a funkčnost vstřikovačů v podsatě nepoznáš na 100% jinak, než že je vyškubneš z hlavy a zavezeš do bosch servisu
-
tom955i
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 01.11.2012 01:00
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
-
tom955i
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 01.11.2012 01:00
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Taky nechápu. Standartní postup je, že pošlu vstřiky na repas, oni je otestují a než s nima začnou něco dělat, zavolají co je nebo není špatně a kolik to bude cca stát. Když jim v tuhle chvíli řeknu, že nesouhlasím s navrhovanou opravou a chci vstřiky zpět, tak samozřejmě test zaplatit musím. Když souhlasím s repasem, tak je prostě test už v ceně. Dost dobře si nedokážu představit, že bych jim řekl ano, zrepasujte je všechny ale netestujte před ani po opravě, ať je to levnější 
