Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e60 530i 170kw

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ttccmichal
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: sob 25.10.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 3884

#1 Příspěvek od ttccmichal »

Chlapy chtěl sem se zeptat co je lepší u automatu na křižovatce vyřadit do N nebo nechat D abych nenicil převodovku. Diky
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#2 Příspěvek od ardo »

Nechat D
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#3 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Ale musí se stát na brzdě ne, aby se nerozjíždělo.. co popř. ruční brzda jaká tam je?
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Joshuax »

Tak u automatu je dobre vzdy stat na brzde :) Mam za to, ze sice v nejakem manualu bylo, ze se Nko da pouzit na vyrazeni semaforech, ale naopak tam daleko durazneji bylo, ze se nema pouzivat pri jizde z kopce. Daleko lepsi je proste nechat Dcko porad a kdyz zastavim na delsi dobu, tak Pcko. Nko pouzit jenom na tlaceni / odtah.

Ten dotaz na rucni brzdu nechapu. Je tam normalni rucni brzda, jako u manualu ne ? nebo na co se ptas ?
rhinos
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: pon 16.03.2015 01:00
Klubové ID: 3986

#5 Příspěvek od rhinos »

ja po tom take patral jak se k automatu vlastne chovat.
Dosel jsem k zaveru ze N pro me neexistuje a i P je pouzivam jen na parkovani a vzdy s rucni brzdou.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#6 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jo to jsem se ptal - zatáhnul bych ručku radši než stát na horkých brzdách.
Pak se každej takto diví, že má zkroucený kotouče.
Odpovědět