Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna vysokotlakého čerpadla E39 525/530D
Tak tohle by mě zajímalo taky. Podle origo postupu je třeba stahovák, který současně i fixuje rozvodové kolo aby nevypadlo z řetězu. Nicméně StarML mi říkal, že je možno čerpadlo vytáhnout i bez tohoto stahováku nějakým jiným postupem. Bohužel už ale nevěděl jak přesně postupovat. Snad tady někdo poradí
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 22.01.2009 01:00
- Bydliště: Žďár n/Sáz
- Klubové ID: 2238
se trochu přiseru...jak se projevuje ten odjetej vysokotlak?
dnes po cca hodinovém schladnutí teplého motoru, při startu točil o pár otáček dýl a po naskočení hned zdechl. Žádná hláška, opětovný start už ok a jelo se. Po 2km zastávka na pumpě a pak už točil sakra dlouho, ale nakonec naskočil a jede to normálně. Jak kdyby padala nafta
dnes po cca hodinovém schladnutí teplého motoru, při startu točil o pár otáček dýl a po naskočení hned zdechl. Žádná hláška, opětovný start už ok a jelo se. Po 2km zastávka na pumpě a pak už točil sakra dlouho, ale nakonec naskočil a jede to normálně. Jak kdyby padala nafta

takhle z ničeho nic bych to spíš tipoval na ten samý problém co jsem řešil já - zkusil bych překontrolovat a přetěsnit regulátor tlaku. Je otázka, jestli nedostatečný startovací tlak v railu je způsoben buďto netěsnícím vstřikovačem, vadnou regulací, vadou samotného cr čerpadla nebo například nějakou bludnou vadou ewska. Napíchni to na Istu a vyčti paměť závad. Podle mě tam při tebou popsaném takhle dlouhém startu uložený log s aktuálníma hodnotama pod poznámku chyby tlaku paliva.
Že by to takhle najednou z ničeho nic bylo samotné cr čerpadlo bych neřekl. Pokud odchází to, tak si myslím že je to dlouhodobější proces
Že by to takhle najednou z ničeho nic bylo samotné cr čerpadlo bych neřekl. Pokud odchází to, tak si myslím že je to dlouhodobější proces
Tyy vole, pořád jsi stejný dobrodruh kámo!
tak přeju šťastný dolet, pokud možno dovolenou bez komplikací a aby se ti nic nevysralo. Btw doporučil bych si zřídit připojištění na poruchy auta. My by jsme letos chtěli do Řecka a bez té pojistky ani nepojedu...
Pak dej vědět jak jsi dojel domů a co všechno se vysralo, ať e na to můžu psychicky připravit i já

Pak dej vědět jak jsi dojel domů a co všechno se vysralo, ať e na to můžu psychicky připravit i já

- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Uz si presne nejsem jisty v cem byl ten hacek, ale na 525tds to mel kamarad na Rangi a dalo se to odrbat nejak elektronicky. Nevim jestli to menilo na dobu startu predvstrik, nebo to vyradilo cidlo teploty, nebo nejaka jina finta, ale neco na to urcite existovalo a pocitam, ze existuje stale. Cerpadlo bylo po repasi, auto jelo super, ale teple starty byly porad problem, cidlo bylo meneno, takze samotne cidlo to taky nebylo. Tohle to dokazalo nejak odrbat. link bohuzel nemam, je to uz X let, ale vzpominam, ze se to takhle elektronicky dalo odrbat a nemuselo se kupovat cele drahe cerpadlo. Pritom negativni dopad na auto zadny
mozna nekdo bude vedet o cem je rec.
Ja mel v te dobe Omegu s tim samym motorem.

Ja mel v te dobe Omegu s tim samym motorem.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
OK, uz mlcim
Ja jen, ze jsme to uz resili kdysi a jedinym resenim nebyla jenom vymena noveho cerpadlo za 20k
treba by tomu taky stacilo rict, ze ten motor neni teply
nekdy to nejjednoduzsi reseni, muze byt to spravny 
No jsem zvedavy na reseni, protoze tohle jsem na svym aute jeste nemenil, coz uzs pada do toho mala veci, ktere se jeste nestihly pos*at
(pokud teda M57N to nema zase uplne jinak o.O)




No jsem zvedavy na reseni, protoze tohle jsem na svym aute jeste nemenil, coz uzs pada do toho mala veci, ktere se jeste nestihly pos*at
