Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 530d GT vs 550i GT

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
rachot33
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 18.05.2015 00:00

#1 Příspěvek od rachot33 »

Ahoj, chystám se koupit tohle auto - r.v. 2009-2010. Máte nějaké postřehy co se týče spolehlivosti a údržby ? Nerad bych koupil nějakou past... samozřejmě bych radši 550i, ale všiml jsem si v inzerátech, že tyhle auta co mají najeto kolem 150 tkm mají dost často nový motor... nesere se to nějak moc ? Předem moc díky za jakýkoliv postřeh a radu :)
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#2 Příspěvek od Misanek »

550i určitě nebrat. Je to nejvíc nepovedená motorizace od bmw, jejíž životnost se pohybuje podle informací od majitelů i lidí, co tyhle auta servírují okolo 100 000 km
rachot33
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 18.05.2015 00:00

#3 Příspěvek od rachot33 »

A tam je asi stejný motor jako je v těch 750i ? Původně jsem chtěl totiž 750i... a je mi divný, že cena u těch 2008-2009 je jen o trochu vyšší než u pěkné 750i z 2005-2006. To byly asi kvalitnější motory... ?
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#4 Příspěvek od Misanek »

Takhle dalece to nastudováno já osobně nemám takže nemůžu nic tvrdit na 100%, nicméně dle mého ve starších sedmách je pod označením 750i ještě starý, atmosféricky plněný a relativně se nekazící vidlicový dvanáctiválec, kdežto u nových sedmiček (f01) je pod tímhle označením již ten samý problematický motor jako v gt viz. výše. Pokud si to tady přečte někdo znalý jak třeba Jarax, tak mě jistě opraví jestli jsem něco napsal špatně :wink:
rachot33
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 18.05.2015 00:00

#5 Příspěvek od rachot33 »

A co 535i GT 2010 ? Tenhle motor bude OK ?
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#6 Příspěvek od mr_nitroz »

Jo, ten je ok.
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#7 Příspěvek od inspi1981 »

Když zrovna nebude zakarbonovanej :lol:
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#8 Příspěvek od honzabiker1 »

Misanek píše:Takhle dalece to nastudováno já osobně nemám takže nemůžu nic tvrdit na 100%, nicméně dle mého ve starších sedmách je pod označením 750i ještě starý, atmosféricky plněný a relativně se nekazící vidlicový dvanáctiválec, kdežto u nových sedmiček (f01) je pod tímhle označením již ten samý problematický motor jako v gt viz. výše. Pokud si to tady přečte někdo znalý jak třeba Jarax, tak mě jistě opraví jestli jsem něco napsal špatně :wink:
V e65 a E66 je 750i atmosfericky V8 s neprimym vstrikovanim (relativne jednoduchy a spolehlivy motor). V12 je 760i.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#9 Příspěvek od Misanek »

Jo takhle, tak to se omlouvám za mystifikaci. Spletl jsem si to s e38, kde je 750 v12. úplně jsem zapomněl, že u e65 a e66 je vrcholná motorizace 760
rachot33
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 18.05.2015 00:00

#10 Příspěvek od rachot33 »

Kluci mám ještě poslední dva dotazy - četl jsem, že 535i GT je línější než 535d GT a navíc si bere o pár litrů víc... je to tak ? A poslední dotaz - jen pro představu - kolik vyjdou rozvody na 535i nebo d ? Kolem 150 000 km by už asi bylo dobré je udělat, co ? Moc díky za příspěvky !
Odpovědět