Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E60 červená hláška PNEU LOSS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
filiposvw
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 08.09.2010 00:00
Bydliště: Kopr

#1 Příspěvek od filiposvw »

Si to tak ženu kolem 160ti púl hodiny v kuse a najednou krásná červená hláška, že mám jet max. 80 a okamžitě zastavit. Pokles tlaku v pneu.
Tak jsem zastavil, na pohled pneu ok. Když jsem je přeměřil tak všechny mely 2,7 i když před garáží nedávno 2,2. Tak jsem je raděj upustil na těch 2,2, ale hláška se furt hlásila. Šlo to naštěstí vypnout v nastavení, ale nevíte někdo proč to???
madmarty
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: stř 03.12.2014 01:00

#2 Příspěvek od madmarty »

filiposvw píše:Si to tak ženu kolem 160ti púl hodiny v kuse a najednou krásná červená hláška, že mám jet max. 80 a okamžitě zastavit. Pokles tlaku v pneu.
Tak jsem zastavil, na pohled pneu ok. Když jsem je přeměřil tak všechny mely 2,7 i když před garáží nedávno 2,2. Tak jsem je raděj upustil na těch 2,2, ale hláška se furt hlásila. Šlo to naštěstí vypnout v nastavení, ale nevíte někdo proč to???
Tohle se mi stalo podobně. Tlak ale byl ok. Čas od času se mi to ale stalo. Nic příjemného. Takže jsem měl podezření že přibržďuje nějaký brzdič, ale nebylo to tím. Měl jsem načaté jedno ložisko na kole. Zřejmě při odlehčení kola mělo kolo jiné otáčky než ostatní a vyhodnotilo se to jako tlak v pneu. Tedy pokud máš pasivní měření tlaku v pneu. Aktivní už pracuje na skutečném tlaku v pneu. Shodu okolností krátce po sobě jsem dával nové brzdy (kotouče a desky) a nové ložisko, to které bylo načaté. Od té doby se mi to nestalo. Tak jestli to u tebe nemůže být podobně. Případně čidlo ABSky, pokud máš pasivní měření tlaku v pneu.
filiposvw
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 08.09.2010 00:00
Bydliště: Kopr

#3 Příspěvek od filiposvw »

madmarty píše:
filiposvw píše:Si to tak ženu kolem 160ti púl hodiny v kuse a najednou krásná červená hláška, že mám jet max. 80 a okamžitě zastavit. Pokles tlaku v pneu.
Tak jsem zastavil, na pohled pneu ok. Když jsem je přeměřil tak všechny mely 2,7 i když před garáží nedávno 2,2. Tak jsem je raděj upustil na těch 2,2, ale hláška se furt hlásila. Šlo to naštěstí vypnout v nastavení, ale nevíte někdo proč to???
Tohle se mi stalo podobně. Tlak ale byl ok. Čas od času se mi to ale stalo. Nic příjemného. Takže jsem měl podezření že přibržďuje nějaký brzdič, ale nebylo to tím. Měl jsem načaté jedno ložisko na kole. Zřejmě při odlehčení kola mělo kolo jiné otáčky než ostatní a vyhodnotilo se to jako tlak v pneu. Tedy pokud máš pasivní měření tlaku v pneu. Aktivní už pracuje na skutečném tlaku v pneu. Shodu okolností krátce po sobě jsem dával nové brzdy (kotouče a desky) a nové ložisko, to které bylo načaté. Od té doby se mi to nestalo. Tak jestli to u tebe nemůže být podobně. Případně čidlo ABSky, pokud máš pasivní měření tlaku v pneu.
Díky za reakci. Je fakt, že jsem asi před čtrnácti dny měnil kotouče na předku a až teď jsem jel v rychlém dálničním režimu kdy se to ozvalo. Tehdy jsem nezapojil čidlo opotřebení destiček a jen ho tam připáskoval k hadici. Jestli mám aktivní, nebo pasivní ani nepoznám.
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

#4 Příspěvek od sonyk02 »

E60 ky měli snad jenom pasivní měření přes ABS.
Aktivní poznáš lehce, měl bys v kolech takové velké ventilky uvnitř disku.
filiposvw
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 08.09.2010 00:00
Bydliště: Kopr

#5 Příspěvek od filiposvw »

Ono prakticky mi to je asi jedno jak to měří, aktivne to měřím já a to jak jsem zjistil asi nejspolehlivějši. Ale každopádně diký za tipy.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Joshuax »

Zkus vlezt do nastaveni pneu pres idrive a nech znova adaptovat tlak v kolech.
Odpovědět