Si to tak ženu kolem 160ti púl hodiny v kuse a najednou krásná červená hláška, že mám jet max. 80 a okamžitě zastavit. Pokles tlaku v pneu.
Tak jsem zastavil, na pohled pneu ok. Když jsem je přeměřil tak všechny mely 2,7 i když před garáží nedávno 2,2. Tak jsem je raděj upustil na těch 2,2, ale hláška se furt hlásila. Šlo to naštěstí vypnout v nastavení, ale nevíte někdo proč to???
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 červená hláška PNEU LOSS
Tohle se mi stalo podobně. Tlak ale byl ok. Čas od času se mi to ale stalo. Nic příjemného. Takže jsem měl podezření že přibržďuje nějaký brzdič, ale nebylo to tím. Měl jsem načaté jedno ložisko na kole. Zřejmě při odlehčení kola mělo kolo jiné otáčky než ostatní a vyhodnotilo se to jako tlak v pneu. Tedy pokud máš pasivní měření tlaku v pneu. Aktivní už pracuje na skutečném tlaku v pneu. Shodu okolností krátce po sobě jsem dával nové brzdy (kotouče a desky) a nové ložisko, to které bylo načaté. Od té doby se mi to nestalo. Tak jestli to u tebe nemůže být podobně. Případně čidlo ABSky, pokud máš pasivní měření tlaku v pneu.filiposvw píše:Si to tak ženu kolem 160ti púl hodiny v kuse a najednou krásná červená hláška, že mám jet max. 80 a okamžitě zastavit. Pokles tlaku v pneu.
Tak jsem zastavil, na pohled pneu ok. Když jsem je přeměřil tak všechny mely 2,7 i když před garáží nedávno 2,2. Tak jsem je raděj upustil na těch 2,2, ale hláška se furt hlásila. Šlo to naštěstí vypnout v nastavení, ale nevíte někdo proč to???
Díky za reakci. Je fakt, že jsem asi před čtrnácti dny měnil kotouče na předku a až teď jsem jel v rychlém dálničním režimu kdy se to ozvalo. Tehdy jsem nezapojil čidlo opotřebení destiček a jen ho tam připáskoval k hadici. Jestli mám aktivní, nebo pasivní ani nepoznám.madmarty píše:Tohle se mi stalo podobně. Tlak ale byl ok. Čas od času se mi to ale stalo. Nic příjemného. Takže jsem měl podezření že přibržďuje nějaký brzdič, ale nebylo to tím. Měl jsem načaté jedno ložisko na kole. Zřejmě při odlehčení kola mělo kolo jiné otáčky než ostatní a vyhodnotilo se to jako tlak v pneu. Tedy pokud máš pasivní měření tlaku v pneu. Aktivní už pracuje na skutečném tlaku v pneu. Shodu okolností krátce po sobě jsem dával nové brzdy (kotouče a desky) a nové ložisko, to které bylo načaté. Od té doby se mi to nestalo. Tak jestli to u tebe nemůže být podobně. Případně čidlo ABSky, pokud máš pasivní měření tlaku v pneu.filiposvw píše:Si to tak ženu kolem 160ti púl hodiny v kuse a najednou krásná červená hláška, že mám jet max. 80 a okamžitě zastavit. Pokles tlaku v pneu.
Tak jsem zastavil, na pohled pneu ok. Když jsem je přeměřil tak všechny mely 2,7 i když před garáží nedávno 2,2. Tak jsem je raděj upustil na těch 2,2, ale hláška se furt hlásila. Šlo to naštěstí vypnout v nastavení, ale nevíte někdo proč to???